تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپاه از خبرنگاران و رسانه‌های وفادار به انقلاب حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین تجلیل از خبرنگاران و اختتامیه رویداد‌های رسانه‌ای سال بسیج و سپاه کربلا شنبه  با حضور سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد ستاد نیرو‌های مسلح  و معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح کشور، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا و اصحاب رسانه در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

خبر

سردار مسلمی در این آئین ضمن تسلیت ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین( علیه السلام) و گرامیداشت یادو خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید باغبانی شاخص رسانه ای استان، با اشاره به جنگ شناختی دشمن علیه نظام گفت: یکی از ارکان مقابله با جنگ شناختی دشمن ، خبرنگاران تراز انقلاب هستند.

استان مازندران به واسطه برخورداری از جریان رسانه ای در حوزه فضای مجازی ، مکتوب، غیر مکتوب، و نیز رسانه محلی، دارای ظرفیت خوبی است، افزود:  دهه اول محرم مازندران میزبان سه آلاله سرخ، سه شهید مدافع حرم از کربلای سوریه بود و شور و حال حسینی در فضای استان با زحمات خبرنگاران برپا شد.

سردار مسلمی به کار حرفه ای اصحاب رسانه در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به جنگ شناختی دشمن، خبرنگاران دارای وظیفه سنگین و این قشر در جامعه اثرگذارند.

خبر

فرمانده سپاه در ادامه با اشاره به جهاد تبیین خاطرنشان کرد: امپراتوری رسانه های غربی در حال سیاه نمایی واقعیت ها و دستاوردهای انقلاب و وارانه جلوه دادن حقایق و واقعیت هاست.

سردار مسمی تصریح کرد: آنچه که باعث برتری رسانه های ما در مقابل جنگ شناختی دشمن شده، وجود  خبرنگاران دلسوز، توانمند و انقلابی است و ما وظقه داریم قدردان اصحاب رسانه باشیم.

فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد : سپاه حامی خبرنگاران و رسانه های وفادار به انقلاب است خبرنگارانی که در ترویج ارزش های اسلامی زحمات زیادی کشیدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپاه از خبرنگاران و رسانه‌های وفادار به انقلاب حمایت می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..