تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقف سرخپوشان در هفته نخست/ پرسپولیس حریف تیم ۱۰ نفره نشد

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از مهر، در ادامه رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس از ساعت ۱۹ امروز شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس با تغییرات فراوان در نقل و انتقالات تابستانی به رقابت‌های این فصل پا گذاشته بود تا تیم اصلی این تیم با این نفرات وارد مستطیل سبز شود: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی و مهدی عبدی.

تازه وارد‌های پرسپولیس شیوه متفاوت فنی در دیدار با ذوب آهن را از همان ابتدا پیاده کردند. سرخپوشان پایتخت بازی را پس از سوت موعود بنیادی‌فر بازی تهاجمی را در دستور کار قرار دادند، اما مدافعان پر تعداد این تیم به خوبی توانستند از زیر فشار بازیکنان پرسپولیس خارج شوند.

ذوبی‌ها با نگاه به ضد حمله و استفاده از سرعت هافبک‌های میانی خود توانستند در دقیقه ۸ با شوت سرکش صادقی، اولین موقعیت خطرناک خود را روی دروازه علیرضا بیرانوند ایجاد کنند.

در ادامه مدافعان پرسپولیس با نفوذ‌های خود تا نیمه زمین حریف فشار روی میزبان را افزایش دادند. همچنین حرکت تیمی هافبک‌های پرسپولیس با پاس‌های عمقی متوالی سعید صادقی به مهدی ترابی و مهدی ترابی به مهدی عبدی همراه بود تا مهاجم سرخپوشان در دقیقه ۲۰ در محوطه شش قدم، موقعیت مسلم گلزنی پیدا کند، اما حبیب فرعباسی به خوبی توانست دروازه ذوب را بسته نگه دارد تا حسرت اولین گل فصل عبدی در این لحظه برای او بماند.

پاس‌کاری‌های تک‌ضرب و کم نقص هافبک‌های پرسپولیس بار‌ها خط میانی و دفاعی ذوب آهن را غافلگیر کرد. طراح اصلی این حرکات سروش رفیعی بود که در نیمه اول با اتکا به قدرت بالای بازی ترابی و صادقی توانستند بار‌ها یار روبروی خود را از سر راه بردارند.

فشار بالای پرسپولیس در نیمه زمین حریف باعث شد تا صادقی و نادر محمدی با خطا روی پای علی نعمتی، از داور مسابقه کارت زرد بگیرند. در ۱۵ دقیقه پایانی هم سرخپوشان توانستند مالکیت توپ را به طور محسوس در اختیار داشته باشند، اما ذوبی‌ها با استفاده از پاس‌های کوتاه و بلند خود قصد داشتند باقر پسند را در خط حمله صاحب موقعیت گلزنی کنند که این امر محقق نشد تا بازی با تساوی بدون گل در نیمه نخست به اتمام برسد.

مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن برای خروج تیمش از فشار همه جانبه پرسپولیس تصمیم به ایجاد تغییر در ابتدای نیمه دوم گرفت. محمدحسین اسلامی به جای صادق بابا احمدی وارد زمین شد، اما بی احتیاطی نادر محمدی روی پای میلاد سرلک باعث شد تا او کارت زرد دوم را در دقیقه ۵۲ دریافت کند و از زمین مسابقه اخراج شود.

پس از این اخراج، ذوبی‌ها با یک بازیکن کمتر روی ضد حمله و کار تیمی هافبک‌های خود توانستند در دقیقه ۵۷ دروازه بیرانوند را با تهدید جدی روبرو کنند، اما دفاع میهمان این موقعیت را دفع کرد.

ارسال کرنر روی سر باقر پسند با خطای مشکوک به «هند» علی نعمتی همراه بود، اما بنیادی فر اعتقادی به آن نداشت تا اعتراض‌های آرمان قاسمی با کارت زرد روبرو شود. رفتار مشابهی که سعید باقر پسند نیز در نیمه دوم انجام داد و کارت زرد گرفت.

اخراج نادر محمدی فضای میانی زمین را بیش از پیش در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار داد تا دانیال اسماعیلی فر با سانتر بلند خود در دقیقه ۶۳ مهدی عبدی را صاحب موقعیت سر زنی کند، اما او نیز نتوانست دروازه فر عباسی را بگشاید.

حملات پر دامنه پرسپولیس پس از پاس‌های کوتاه در پشت محوطه جریمه ذوب آهن تغییر فاز داد تا بازیکنان این تیم با شوت‌های سرکش از پشت محوطه جریمه خطرات جدی روی دروازه ذوب آهن ایجاد کنند، اما واکنش‌های فرعباسی مانع از لرزیدن تور دروازه این تیم شد.

سرمربیان محروم دو تیم در ادامه تغییراتی را در ترکیب خود ایجاد کردند. محمد مهدی احمدی و شیرزود تمیروف به میدان آمدند تا آهنگ تهاجمی این تیم سرعت بگیرد. از سوی دیگر شهرام سالاری جای باقر پسند را گرفت تا استحکام خط دفاعی ذوب آهن را افزایش دهد.

۱۵ دقیقه پایانی بازی با تغییر استراتژی پرسپولیس همراه بود. گولسیانی که در دقیقه ۷۵ با کارت زرد روبرو شد بیشتر در خط حمله پرسپولیس حاضر شد تا از روی توپ‌های ارسالی اسماعیلی فر بتواند گلزنی کند، اما این امر محقق نشد.

محمد عمری بازیکن تعویضی پرسپولیس نیز در دقیقه ۸۴ روی شوت سرکش خود یکی از خطرناک‌ترین موقعیت‌های گل را برای پرسپولیس ایجاد کرد، اما شوت محکم و دقیق او پس از اصابت به تیر عمودی دروازه به گل تبدیل نشد تا تلاش‌های مستمر سرخ‌ها در نیمه دوم هم ناکام مانده و این تیم از رسیدن به گل باز مانده و به یک امتیاز در اصفهان بسنده کند.

به این ترتیب پرسپولیس بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر را با نتیجه بدون گل برابر ذوب آهن آغاز کرد و یک امتیازی شد. روز گذشته هم تیم استقلال برابر سپاهان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقف سرخپوشان در هفته نخست/ پرسپولیس حریف تیم ۱۰ نفره نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..