تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شورلت بولت جدید؛ ترکیبی باکیفیت برای رانندگی پاک(+عکس)

عصر ایران-  بولت یکی از باسابقه ترین نام های صنعت خودرو در بخش تولید انبوه کلاس الکتریکی است. اولین شورولت بولت در اکتبر سال 2016 وارد خط تولید شد و هم اکنون جدیدترین تریم آن یعنی بولت EUV 2022 در میدان رقابت الکتریکی ها حضور دارد.

شورلت بولت جدید؛ ترکیبی باکیفیت برای رانندگی پاک(+عکس)

یکی دیگر از ویژگی های مهم بولت به برچسب قیمتی آن مربوط می شود که کاملا رقابتی طراحی شده است. تریم ایی یو ویی با قیمت پایه 38995 دلار عرضه می شود.

بولت الکتریکی

در این تریم از بولت شاهد حضور تک موتور الکتریکی که با جعبه دنده تک سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است. میزان خروجی پیشرانه 200 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتن متر محاسبه شده است. وزن خالص خودرو نیز برابر با 1678 کیلوگرم است.

تریم EUV بولت در تست های استاندارد ایمنی مورد بررسی قرار نگرفته و نتایج آن در دسترس نیست اما این خودرو مجهز به سطح 2 رانندگی خودران است. این سطح یعنی آغاز هیجان در بحث رانندگی خودران زیرا در این سطح وارد مرحله عدم مداخله راننده می‌شویم. اینجا رانندگان فقط چرخ‌ها را از طرق فرمان کنترل می کنند اما کنترل بیشتر عملکردهای وسیله نقلیه توسط پردازنده و هوش مصنوعی انجام می شود. در این سطح همچنان لازم است که دست‌ راننده با فرمان اتومبیل در تماس باشد.

برد حرکتی بولت EUV با یک بار شارژ کامل حدود 247 مایل یا 397 کیلومتر محاسبه شده که انرژی لازم برای این پیمایش از باتری 65 کیلووات ساعت لیتیمی تامین می شود.

باتری از فناوری شارژ سریع پیشتیبانی می کند تا بدین ترتیب انرژی لازم برای پیمایش 153 کیلومتر را در 30 دقیقه ذخیر کند.

خودرو طی 7 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسد که با توجه به وزن منطقی به نظر می رسد.

رینگ های آلومینیومی در اندازه 17 اینچی ارائه می شوند.

کابین طراحی متناسب با یک خودروی میان رده را دارد. اینجا فناورانه هایی مانند نمایشگرهای دیجیتال 10.2 اینچی برای نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی و همچنین نمایشگر 8 اینچی برای اطلاعات کیلومتر استفاده شده است. سیستم پشتیبانی بی سیم از اپل کارپلی نیز حضور دارد اما خبری از اندروید اتو نیست.

شورولت بولت ای یو وی شورولت بولت ای یو وی شورولت بولت ای یو وی شورولت بولت ای یو وی شورولت بولت ای یو وی شورولت بولت ای یو وی شورولت بولت ای یو وی شورولت بولت ای یو وی شورولت بولت ای یو وی شورولت بولت ای یو وی شورولت بولت ای یو وی logo-vid کانال عصر ایران در تلگرام 15 سال پیش در چنین روزی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شورلت بولت جدید؛ ترکیبی باکیفیت برای رانندگی پاک(+عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..