تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرد مسلح پس از قتل عام خانواده اش در اروپا عابران پیاده را به رگبار بست

به گزارش رکنا، شبکه تلویزیونی RTCG روز جمعه به نقل از مقامات پلیس در منطقه‌ای واقع در مونته نگرو در جنوب اروپا گزارش داد که در اثر تیراندازی فردی ناشناس حداقل ۱۱ نفر کشته شدند.

گفته شده این تیراندازی در شهر ستینیه مونته نگرو روی داده است و علاوه بر ۱۱ کشته، ۶ نفر دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

منابع محلی مونته نگرو گفته اند که در میان افراد مجروح، افرادی از میان نیروهای پلیس نیز حضور دارند.

در عین حال گفته شده که فرد تیرانداز در جریان این حادثه کشته شده است.

تیراندازی مرگبار در جنوب اروپا حدود ساعت ۱۶:۰۰ به وقت محلی مونته نگرو رخ داده است.

پلیس در شرح این حادثه گفته است که فرد تیراندازی مردی ۳۴ ساله بوده است که در ابتدا خانواده خود را کشته و سپس در خیابان‌های شهر قدم زده و به عابران تیراندازی می‌کرد.

در این حادثه همچنین چند کودک زخمی شدند.

به گفته شاهدان عینی، در جریان وقوع این حادثه، فرد تیرانداز به پزشکان اجازه نزدیک شدن به مجروحان را نداد و سپس به سوی پلیس تیراندازی کرد.

تحقیقات بیشتر درباره این حادثه کم سابقه در جنوب اروپا در حال انجام است، اما کشته شدن ۱۱ نفر در یک تیراندازی در کشورهای جنوبی اروپا تقریباً کم سابقه به نظر می‌رسد.

کشور مونته نگرو در جنوب اروپا با جمعیت ۶۲۹ هزار نفری عضو اتحادیه اروپا نیست، اما این کشور در ژوئن ۲۰۱۷ رسماً به عنوان بیست و نهمین عضو ناتو به پیمان آتلانتیک شمالی پیوست.

علی بابا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرد مسلح پس از قتل عام خانواده اش در اروپا عابران پیاده را به رگبار بست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..