تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان آرامش هفت ماهه ؛ شوک برای استقلال و هشدار برای ساپینتو

پایان آرامش هفت ماهه ؛ شوک برای استقلال و هشدار برای ساپینتو

در اولین دیدار بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران و در حساس ترین دیدار هفته، تیم سپاهان اصفهان توانست استقلال را در ورزشگاه آزادی با دو گل شکست دهد.
تیم استقلال که پس از یک فصل شکست ناپذیری و به عنوان مدافع قهرمانی پای به این دیدار گذاشته بود، در نیمه نخست نسبتا برتر از رقیب خود در میدان ظاهر شد، اما فوتبال حساب شده شاگردان مورایس در نیمه دوم منجر به شکست ساپینتو و یارانش در همین هفته ابتدایی در لیگ برتر شد.
علاوه بر پاره شدن نوار شکست ناپذیری آبی ها در این دیدار، سید حسین حسینی نیز که در فصل گذشته لیگ برتر نمایش های فوق العاده ای داشت، پس از هفت ماه در یک دیدار دو بار دروازه اش را باز شده دید. آخرین باری که آبی ها در لیگ برتر، بیش از یک بار دروازه خود را باز شده دیدند به دی ماه سال پیش بر می‌گردد که برابر مس رفسنجان با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیدند و نکته قابل توجه آن است که این تیم در طول فصل در همان دیدار بیش از یک گل دریافت کرد.

استقلال که در فصل پیش با اتکا به خط دفاع استوار خود توانست با یک رکورد فوق العاده قهرمانی را کسب کند، در برابر تیم سپاهان و در دفاع متزلزل ظاهر شد و ساپینتو خوش شانس بود که بیش از دو بار دروازه تیمش را باز شده ندید. باید منتظر ماند و دید با بازگشت مرادمند به خط دفاعی استقلال، آیا نظم و استقامت به خط دفاعی استقلال باز خواهد گشت یا خیر و آیا ساپینتو مجددا تیمش را با چینش سه دفاعه به میدان خواهد فرستاد و یا با بازگشتن حردانی، ترکیب خط دفاعی استقلال به سیستم چهار نفره تغییر خواهد کرد؟ سیستمی که به نظر با توجه به کارنامه سرمربی پرتغالی استقلال، تبحر بیشتری روی آن دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان آرامش هفت ماهه ؛ شوک برای استقلال و هشدار برای ساپینتو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..