تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراف عجیب امید نورافکن درباره دیدار با استقلال

اعتراف عجیب امید نورافکن درباره دیدار با استقلال

امید نورافکن پس از برتری دو بر صفر سپاهان مقابل استقلال در هفته اول لیگ برتر حرف‌هایش را اینطور با اشاره به نمایش خوب تیم حریف در نیمه اول آغاز کرد: خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر اولین بازی لیگ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خیلی خوب پشت سر گذاشتیم. در نیمه اول استقلال از ما سرتر بود و باید واقعیت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگویم، اما در نیمه دوم سوار بر بازی شدیم. توانستیم دو گل به ثمر برسانیم و یک یا دو موقعیت صد درصدی دیگر نیز داشتیم که اگر خوش شانس بودیم، می‌توانستیم به گل‌های دیگر نیز برسیم.
دفاع چپ تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی در این مسابقه و اینکه آیا فکرش را می کرده یا خیر اضافه کرد: دو تیم از بهترین‌های ایران با هم بازی داشتند، کار سخت بود که از ابتدا برای 3 امتیاز به زمین بیاییم، اما از قبل آنالیز خوبی نسبت به حریف داشتیم.
نورافکن در واکنش به سوال بعدی که درباره هماهنگی خوب تیمی سپاهانی ها بود نیز صحبت کرد و گفت: شرایط تیم ما نسبت به سال گذشته مقداری تفاوت دارد، پنجشنبه نیز بازی دیگری با نساجی داریم که امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کنیم.
بازیکن ملی پوش سپاهان در واکنش به سوال دیگری که درباره دودستگی بازیکنان تیم ملی بود اینطور واکنش نشان داد: ما تابع کاپیتان‌های تیم ملی هستیم. هر تصمیمی بچه‌ها به شکل جمعی بگیرند، نسبت به آن عمل می‌کنیم و امیدواریم هرچه حق است، اتفاق بیفتد.
وی در مورد اینکه هر یک از کاپیتان‌های تیم ملی یک نظر دارند، پاسخ داد: این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیگر همه مردم می‌دانند. برخی بازیکنان به یک موضع می‌پردازند و برخی نفرات به موضعی دیگر، اما هر بازیکنی به شخصه خودش تصمیم‌گیری می‌کند.
بازیکن تیم ملی در مورد اینکه این مسائل به نتایج این تیم در بازی‌های جام جهانی آسیب نمی‌زند گفت: باید واقعیت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول کنیم. این مسائل حاشیه است و خودتان دیگر بحث‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌دانید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراف عجیب امید نورافکن درباره دیدار با استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..