تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاپیتان آبی ها : تمام توانم را برای موفقیت می گذارم

کاپیتان آبی ها : تمام توانم را برای موفقیت می گذارم

سامان فلاح بعد از پیروزی پیکان مقابل ملوان انزلی در هفته نخست لیگ برتر بیان کرد: بازی خوبی انجام دادیم و فکر می کنم مستحق برد بودیم. خداراشکر که به این نتیجه خوب رسیدیم.

او که متولد 80 است، درباره اینکه اولین دهه هشتادی است که بازوبند کاپیتانی یک تیم را بر دست بسته تاکید کرد: کاپیتانی شرایط خیلی سختی است برای بازیکنی که سن کمی دارد. مهم کاپیتانی من نبود، مهم نتیجه‌ تیم بود که خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر می‌کنم که تیم ما توانست در اولین بازی نتیجه خوبی بگیرد. انشاالله همین روند ادامه پیدا کند.

فلاح درباره پیشنهادهایی که از تیم های دیگر داشت و در نهایت در پیکان ماند، گفت: صحبت زیاد بود ولی چون با باشگاه پیکان قرارداد داشتم تصمیم با مدیریت و کادر فنی بود، الان هم خوشحال هستم و تمام توانم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای پیکان می‌گذارم تا بتوانیم نتیجه خوبی بهتر از سال گذشته بگیریم. پیشنهاد‌های زیادی از تیم‌های مختلف داشتم ولی فعلا در پیکان هستم و انشاالله نتایج خیلی خوبی کسب کنیم.


وی افزود: همه چیز دست باشگاه بود و خوشحالم امسال هم اینجا هستم و همه توانم را برای پیکان می‌گذارم تا نتیجه بهتری نسبت به فصل قبل کسب کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاپیتان آبی ها : تمام توانم را برای موفقیت می گذارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..