تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جلسه توجیهی با مسئولین بسیج ادارات و کارمندان شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد

جلسه عرضی و توجیهی با مسئولین بسیج ادارات و کارمندان شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد با محوریت گرامی یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر وروز و شهدای کارمند استان و روز قشر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان گفت: در این نشست مسئولین حوزه های کارمندی استان و شهرستانها نسبت به برنامه های ابلاغی و برنامه های بالا دستی توجیه شدند.
سرهنگ ارژنگ تندپور  افزود:  محور اصلی این جلسه تبیین برنامه های هفته دولت، میز های خدمت جهادی، طرح ارتقا سلامت اداری و نقش بسیج اقشار در فضای مجازی و مطالبه گری از مسولین با محوریت کمک به کار آمدی نظام اداری کشور و بهبود وضعیت مردم و تحقق فرامین مقام معظم رهبری در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان بوده است. 

وی بیان کرد: مطالبه گری حکیمانه ، انتقاد سازنده و دلسوزانه
و مطالبه گری جهادی و انقلابی از راهبردهای بسیج بیان و تاکید شده است.

برگزاری جلسه توجیهی با مسئولین بسیج ادارات و کارمندان شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری جلسه توجیهی با مسئولین بسیج ادارات و کارمندان شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری جلسه توجیهی با مسئولین بسیج ادارات و کارمندان شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری جلسه توجیهی با مسئولین بسیج ادارات و کارمندان شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری جلسه توجیهی با مسئولین بسیج ادارات و کارمندان شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری جلسه توجیهی با مسئولین بسیج ادارات و کارمندان شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری جلسه توجیهی با مسئولین بسیج ادارات و کارمندان شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جلسه توجیهی با مسئولین بسیج ادارات و کارمندان شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..