تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست شورای مرکزی جمعیت جهادی حزب الله کهگیلویه و بویراحمد با دبیر ستاد امر به معروف

نشست شورای مرکزی جمعیت جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، در این نشست حجت‌الاسلام حمزه پیش‌قدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت ایام محرم الحرام گفت:حکم صادره از سوی رهبر مسلمانان و ولیّ امر زمان، مبنی بر وجوب اعدام نویسنده و ناشران کتاب آیات شیطانی (سلمان رشدی)، انتشار این حکم در سراسر جهان، توطئه عظیم فرهنگی دشمنان را خنثی کرد و رعب و وحشتی در دل مزدوران قلم به دست استعمار به وجود آورد؛ چرا که این حکم امام، یعنی اجرای یکی از حدود الهی، و اجرای حد الهی، بر حاکمیت امام عادل و صدور حکم مؤثر ازناحیه او متکی است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سیدالشهدا (ع) نقطه اتصال این کلام پروردگار و جامعه آرمانی را مشارکت مردم در انجام فریضتین می‌دانند که باید مردم در جامعه خود نقش آفرینی کنند، ستاد امر به معروف بنابر همین سیاست برنامه‌های خود را بر سه پایه مهم استوار ساخته است.
وی بیان کرد: در حوزه مشارکت و ساختار اجتماعی سیاست ستاد در گفتمان سازی و اهمیت و جایگاه این دو فریضه الهی است که با دوره‌های ملی امر به معروف و دوره بینش معروف و ظابطین در حال انجام است.

پیش‌قدم عنوان کرد: در حوزه اجرایی به بهره گرفتن از وجود متخصصین امر در دو حوزه ترویج و پیشگیری با تشکیل گروه‌های مطالبه‌گر و صدور مجوزات لازم برای این گروه همچنین تشکل‌ها و هیئت و مساجد استان شکل گرفته که در ۱۶ عرصه با بیش از ۳۰۰ موضوع در حال انجام وظیفه هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: سوره های مبارکه ی مجادله و ماعده در محوریت حزب الله و شاخصه های آن تاکید داشته اند'حزب الله کسانی هستند که خدا از آنها راضی و آنها از خدا خشنوداند'آنها در دنیا و آخرت رستگارند.
حجت الاسلام پیشقدم بیان داشت : کسانی که یار معروفات جامعه باشندو معروفات را در جامعه گسترش دهند نزد خداوند عزتمند'شرافتمند و پیشگامان این عرصه اند .

محمدجواد درخشان دبیر جمعیت جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه محرم با اشاره به اهداف قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام افزود:  امر به معروف و نهی از منکر ، هم در کلمات امام حسین (ع) آمده است و هم اصحاب آن حضرت به آن اشاره کرده‌اند و هم پیروان او و شیفتگان حضرتش در زیارتنامه‌ها آن را زمزمه می‌کنند.
امام حسین (ع) در وصیت نامه‌اش خطاب به محمد حنفیّه فرمود:" هدف من از قیام امر به معروف و نهی از منکر است." درزیارتنامه‌های مربوط به امام حسین (ع) از جمله زیارت وارث می خوانیم :" شهادت می‌دهم که تو "امام حسین (ع)" نماز را بپا داشتی، و زکات را پرداختی و امر به معروف و نهی ازمنکر کردی و تا هنگام شهادت از خدا و رسولش اطاعت کردی." احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی اولویت برنامه های فرهنگی و جهادی است.
دبیر جمعیت جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمدبا اشاره به سخن زیبای سیدالشهدای مقاومت سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود:راه و رسم شهداء سرلوحه ی زندگی ما باشد'فارغ از هرگونه نگاه افراط و تفریط در دین 'وصیت شهداء را در جامعه و زندگی خود احیاء نماییم' شهید مقاومت حاج قاسم چه زیبا فرمود : من اصلا قبول ندارم در بین بچه حزب اللهی ها بگیم این آدم با اون شکل و قیافست...! همان دختر کم حجاب، دختر منه، دختر ما و شماست؛ نه دختر خاص من و شما اما جامعه ی ماست 'نگاه فرهیختگان'متخصصان'جهادگران و تمامی اقشار نسبت به جامعه نگاه الهی باشد.
محمدجواد درخشان اظهار داشت:انتظار رهبر انقلاب در این زمینه «همگانی شدن گفتمانِ جهادی» و «گسترشِ حضور عموم مردم به‌خصوص جوانان در جریان فعالیت‌های جهادی» است و  فراگیرسازی شعار «خدمت‌رسانی برای تحقّق عدالت و پیشرفت» را مطالبه می‌کنند.
مسئول جمعیت جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت :جمعیت جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد  آمادگی و همکاری خود را  در جهت رفع محرومیت و حمایت از مستضعفان  در عرصه‌های مختلف  پزشکی،امدادی،روانپزشکی کشاورزی،مشاوره و مطالبات حقوقی واجتماعی،فرهنگی و اقتصادی'ارائه طرح و راهکارهای جلو گیری از آسیب های اجتماعی   به عنوان راهبران  متخصص با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام نموده  مطالبات مردم را به سمع و نظر مسئولان می رسانند.

نشست شورای مرکزی جمعیت جهادی حزب الله کهگیلویه و بویراحمد با دبیر ستاد امر به معروفنشست شورای مرکزی جمعیت جهادی حزب الله کهگیلویه و بویراحمد با دبیر ستاد امر به معروفنشست شورای مرکزی جمعیت جهادی حزب الله کهگیلویه و بویراحمد با دبیر ستاد امر به معروفنشست شورای مرکزی جمعیت جهادی حزب الله کهگیلویه و بویراحمد با دبیر ستاد امر به معروف

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست شورای مرکزی جمعیت جهادی حزب الله کهگیلویه و بویراحمد با دبیر ستاد امر به معروف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..