تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز اعطای تسهیلات نهضت ملی مسکن به ۴۱ هزار واحد خودمالک

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید محسن فاضلیان عضو هیئت‌مدیره بانک تخصصی بخش مسکن در خصوص ارائه تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن، قرارداد‌های منعقده، مبلغ قرارداد و همچنین میزان واریزی به حساب سازندگان اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون قرارداد ۴۰ هزار و ۹۰۲ واحد به مبلغ ۱۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان منعقد شده است.

این مقام مسئول ارشد بانکی ادامه داد: از مجموع قرارداد‌های منعقد شده به میزان ۱۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان، مبلغ ۶ هزار و ۴۰۸ میلیارد تومان به حساب خودمالکان پرداخت شد.

گفتنی است ارائه تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن مرحله به مرحله و بر اساس پیشرفت فیزیکی به خودمالکان پرداخت می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز اعطای تسهیلات نهضت ملی مسکن به ۴۱ هزار واحد خودمالک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..