تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا در آستانه جنگ با روسیه و چین است

وزیر امور خارجه سابق ایالات متحده (از 1973 تا 1977) معتقد است که ایالات متحده "در آستانه جنگ" با مسکو و پکن در مورد مسائلی است که تا حدی خود آنها را ایجاد کرده است.

به گزارش بولتن نیوز، هنری کیسینجر، وزیر امور خارجه سابق ایالات متحده (از 1973 تا 1977) معتقد است که ایالات متحده "در آستانه جنگ" با مسکو و پکن در مورد مسائلی است که تا حدی خود آنها را ایجاد کرده است.

کیسینجر در مصاحبه با وال‌استریت ژورنال بیان داشت: ما در آستانه جنگ با روسیه و چین در مورد مسائلی هستیم که تا حدی، بدون اینکه هیچ تصوری از اینکه چگونه پایان خواهند یافت یا به کجا باید منجر شوند، خودمان ایجاد کرده‌ایم.

وزیر امور خارجه سابق آمریکا خاطرنشان کرد: تنها کاری که می‌توان انجام داد تشدید تنش و ایجاد گزینه ها نیست، برای این کار باید نوعی هدف وجود داشته باشد.

کیسینجر در مورد اوکراین خاطرنشان کرد که "چیزی مانند فنلاند" که عضو اتحاد آتلانتیک شمالی نیست، "بهترین نقش" برای کی‌یف است. وی معتقد است اکنون، به دلیل عملیات ویژه‌ای که توسط فدراسیون روسیه انجام می‌شود، به هر شکلی، رسمی یا غیر رسمی، با اوکراین باید مانند یکی از اعضای ناتو رفتار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا در آستانه جنگ با روسیه و چین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..