تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام کاروان نمایشگاه تجسمی و معرفتی عاشورا به کربلا

اعزام کاروان نمایشگاه تجسمی و معرفتی عاشورا به کربلا

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی مجتمع بین‌المللی مهدیون، محمود شفیق، مدیر مجتمع بین‌المللی مهدیون اظهار کرد: نمایشگاه عاشورا و مهدویت در ۱۹ محرم ساعت ۱۰ صبح در بین الحرمین و با حضور مسئولان حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) افتتاح می‌شود و تا پایان ماه محرم در خدمت زائران حضرت سیدالشهدا (ع) خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه فضای نمایشگاهی سال جاری حدود دو هزار متر مربع است، تصریح کرد: این نمایشگاه از باب الشهدا(ع) تا حرم حضرت عباس(ع) از ۱۹ محرم ساعت ۱۰ صبح به مدت ۱۱روز دایر خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین بخش نمایشگاه ماکت واقعه عاشورا است که در کربلا توسط گروه ۵۲ نفره از مهدیون کرج در بین الحرمین نصب می‌شود.

شفیق، با بیان اینکه اطلاعات این نمایشگاه به چهار زبان رسمی انگلیسی، عربی، اردو و فارسی ترجمه شده است، گفت: در این نمایشگاه از کتاب‌ها و تابلو زندگینامه حضرت عباس(ع)، حضرت ام‌البنین(س) و زندگینامه حضرت علی اکبر(ع) رونمایی می‌شود.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام کاروان نمایشگاه تجسمی و معرفتی عاشورا به کربلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..