تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنچه آمریکا پس از شهادت سردار سلیمانی مخفی نگه داشت

به گزارش ایکنا، مهر نوشت: وال استریت ژورنال فاش کرد که ایالات متحده بلافاصله پس از ترور شهید سردار قاسم سلیمانی در اوایل سال ۲۰۲۰ به دلیل ترس از انتقام، تدابیر امنیتی خود را در اطراف ساختمان‌های فدرال تشدید کرده بود.

این روزنامه به نقل از مقامات سابق و فعلی آمریکا نوشت که وضعیت آماده باش امنیتی در آمریکا پس از ترور شهید سلیمانی مخفی نگه داشته شده و نام آن را «عملیات انعطاف‌پذیر» گذاشته بودند.

به گفته مقامات آمریکایی، این عملیات شامل آماده‌سازی برای دفع حملات سایبری و هشدار به نیروهای گارد ساحلی و گارد مرزی برای مقابله با هرگونه تهدید تلافی جویانه بود.

به نوشته این روزنامه، این عملیات نشان می‌دهد که ترس از واکنش ایران تنها به ترور مقامات آمریکایی محدود نمی‌شود، بلکه شامل ضربه زدن به منافع دولت آمریکا هم می‌شود.

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سوم ژانویه ۲۰۲۰ در حمله هوایی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد به شهادت رسید.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنچه آمریکا پس از شهادت سردار سلیمانی مخفی نگه داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..