تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یوزپلنگ طلایی جشنواره لوکارنو به برزیل رسید

فیلم «قانون ۳۴» ساخته «جولیا مورات» جایزه یوزپلنگ طلایی هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم لوکارنو را از آن خود کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

مراسم اختتامیه هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم لوکارنو در کشور سوئیس برگزار شد و فیلم «قانون ۳۴» به کارگردانی «جولیا مورات» جایزه یوزپلنگ طلایی بهترین فیلم جشنواره را به انتخاب هیات داوران دریافت کرد.

«قانون ۳۴» داستان یک دانشجوی جوان حقوق است که به دنیایی پر از خشونت روی می‌آورد. این فیلم بخشی از بازار تولید مشترک برلیناله ۲۰۱۹ بود و سال گذشته جایزه ۳۵۶۰۰ یورویی را از صندوق فیلم گوتبورگ دریافت کرد.

به گزارش اسکرین، طی مراسم اهدای جوایز که برای دومین سال متوالی در سینما گرند رکس برگزار شد، هیات داوران بخش رقابتی اصلی به ریاست «میشل مرکت» جایزه ویژه هیات داوران را به «آلساندرو کومودین» ایتالیایی برای فیلم «ماجراهای جیجی» و یوزپلنگ بهترین کارگردانی را به «والنتینا مورلر» فیلمساز کاستاریکایی برای فیلم «رویاهای الکتریکی» اعطا کرد و این فیلم جایزه یوزپلنگ بهترین بازیگر زن و مرد جشنواره را نیز به ترتیب برای «دانیلا مارین ناوارور» و «رینالدو آمین گوتیرز» به ارمغان آورد.

هفتاد و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم لوکارنو از ۳ تا ۱۳ آگوست (۱۲ تا ۲۲ مرداد) برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یوزپلنگ طلایی جشنواره لوکارنو به برزیل رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..