تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیرعبداللهیان بر ضرورت اجرای توافقات بین ایران و قطر تاکید کرد

به گزارش قدس آنلاین، هیات وزارت خارجه قطر به ریاست محمد بن عبدالعزیز الخلیفی معاون وزیر خارجه قطر در امور منطقه‌ای بعد از ظهر چهارشنبه با حسین امیرعبدللهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد.

در این دیدار در مورد روابط دوجانبه و موضوعات مورد علاقه مشترک میان دو کشور و رشد و توسعه روابط تهران و دوحه در تمامی حوزه‌ها بحث و گفت‌وگو شد.

امیرعبداللهیان در این دیدار بر ضرورت اجرایی کردن توافقات صورت گرفته در سفر رئیس‌جمهور کشورمان به دوحه و متقابلاً امیر دولت قطر به تهران تأکید کرد.

الخلیفی نیز در این ملاقات با ابلاغ سلام وزیر خارجه قطر، بر عزم دولت متبوعش بر گسترش مناسبات با ایران تاکید کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیرعبداللهیان بر ضرورت اجرای توافقات بین ایران و قطر تاکید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..