تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمین گیر شدن سارقان مسلح دزفولی با شلیک پلیس

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی دزفول گفت: ۲ سارق مسلح و زورگیر منزل و خودرو به ضرب گلوله پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ "روح اله گراوندی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره زورگیری، سرقت منزل و خودرو در سطح شهرستان دزفول و نارضایتی مالباختگان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۹ دزفول با گشت زنی هدفمند سارق زورگیر تحت تعقیب را حین جرم مشاهده کردند، افزود: متهم به محض رویت پلیس، مبادرت به درگیری با ماموران کرد که ماموران نیز با شلیک گلوله وی را مجروح و دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی همچنین اظهارداشت: کارآگاهان پلیس آگاهی نیز با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و اقدامات فنی موفق به شناسایی یک سارق مسلح شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی موفق به دستگیری وی در مخفیگاهش شدند.

وی با اشاره به کشف اموال مسروقه و آلات سرقت افزود: متهمان در تحقیقات پلیس در مجموع به ۱۶ فقره سرقت مسلحانه و زورگیری در سطح شهرستان دزفول اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت تامین امنیت مردم دزفول خط قرمز پلیس بوده و بدون اغماض با مجرمین برخورد می‌شود.

علی بابا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمین گیر شدن سارقان مسلح دزفولی با شلیک پلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..