تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارقان 400 میلیونی چالوس

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری سارقان خودرو و لوازم خانگی در آن شهرستان خبر داد و گفت: متهمان به یک فقره سرقت خودرو و ۵ فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان اعتراف کردند.

علی‌اکبر خسروی با اعلام خبر فوق گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو و چندین فقره سرقت منزل، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی متهمان را در شهرستان چالوس شناسایی و در یک عملیاتی ضربتی دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی چالوس با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان یک خودروی پیکان مسروقه و انواع لوازم خانگی کشف شد، اظهارکرد: متهمان با مخدوش کردن پلاک خودروی پیکان سرقتی اقدام به سرقت از منزل و اماکن خصوصی می کردند.

 خسروی تصریح کرد: متهمان به یک فقره سرقت خودرو و ۵ فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی به ارزش ۴ میلیارد ریال اعتراف کردند.

علی بابا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارقان 400 میلیونی چالوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..