تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس دولتی مجهز می‌شوند/ به دنبال تحول و جوانگرایی هستیم

ساعت: 19:44 منتشر شده در مورخ: 1401/05/22 شناسه خبر: 1889673

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی مطرح کرد:

صیادی گفت: به دنبال دروی افراد در آموزش و پرورش نیستیم اما جوانگرایی و تحول را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، علیرضا صیادی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش اظهار داشت: در تمام دنیا با توجه به اهمیت آموزش و پرورش بر اساس فرهنگ و سنت‌های خود تلاش می‌کنند تا جمعیت دانش آموزی را پرورش دهند.

وی با اشاره به توسعه آموزشی در سالهای پس از انقلاب اظهار داشت: در ۴۳ سال گذشته تلاش شده تا توسعه آموزشی به صورت قابل قبول انجام شود و توسعه کمی و کیفی آموزش در این سالها بر کسی پوشیده نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در هر کاری شناخت نقاط قوت برای اهداف متعالی لازم است، گفت: شناخت آسیب‌ها امری ضروری و اولویت دار است. همچنین پرداختن به همه سرمایه‌های آموزش و پرورش اولویت ماست و برای توانمند سازی معلمان و فرهنگیان برنامه‌های مختلفی داریم.

وی ادامه داد: از جمله دیگر اقدامات برای مهر ماه تجهیزات آموزشی برای مدارس دولتی است که در هفته‌های آینده خبرهای خوبی با محوریت تجهیز هنرستان‌ها خواهیم داشت.

صیادی در پاسخ به سوالی در خصوص مدارس کانکسی گفت: در خصوص مدارس کانکسی آمارهای مختلفی وجود دارد اما آخرین آمار در استان ۳۹۰ مدرسه کانکسی است که با هماهنگی با اداره نوسازی مدارس و خیرین مدارس کانکسی که بالای پانزده نفر می‌باشند در اولویت هستند تا در عرض دو تا سه سال کانکس‌ها برچیده بشوند.

وی در خصوص وضعیت معیشتی معلمان عنوان کرد: متاسفانه در برخی بخش‌ها نگاه به معلمان همان نگاه رهبر انقلاب به معلمان نیست و به همین دلیل برای پیگیری وضعیت معلمین کارگروهی را تشکیل داده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پاسخ به سوالی درباره سیاست زدگی در این اداره توضیح داد: اصلی‌ترین کار من در این ماه‌ها دور نگه داشتن آموزش و پرورش از مسائل سیاسی و سیاست زدگی است، ما قبول نداریم آموزش و پرورش باشگاه سیاسی جناح خاصی باشد. البته من برای اعتلای انقلاب آمده‌ام و اجازه نمی‌دهم برخلاف خون شهدا در آموزش و پرورش کاری انجام شود.

وی با بیان اینکه با هرآنچه یکپارچگی انقلاب و اهداف انقلاب را نشانه بگیرد، مقابله می‌کنیم تصریح کرد: امروز در بعد آموزشی همپا شدن با همه پیشرفت هایی است که در جهان اتفاق می افتد،البته جدا از برنامه های استکباری مانند ۲۰۳۰ است.

صیادی در خصوص شکاف طبقاتی در بحث آموزش ابراز داشت: شکاف طبقاتی در سایه اقدامات آموزش و پرورش نیست بلکه با توجه به فرصت‌های مختلفی که ایجاد می‌شود و خانواده ها بسته به امکانات تعلیمات اضافی را برای فرزندانشان در نظر می‌گیرند.

وی در پاسخ به انتقادی در خصوص کندی تغییرات مدیران گفت: ما قرار نیست افراد را درو کنیم و قرار نیست کسانیکه کار کرده اند را کنار بگذاریم البته برای برخی پست‌ها به دنبال افراد جوان و کارآمد هستیم.

صیادی در پایان در خصوص مشکلات در گزینش آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: قطعا به زودی گزینش را متحول کرده و جوانگرایی را به گزینش برمی‌گردانیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس دولتی مجهز می‌شوند/ به دنبال تحول و جوانگرایی هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..