تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی هواشناسی، 22 مرداد 1401

پیش بینی هواشناسی، 22 مرداد 1401 رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش ابر، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و خیزش گرد و خاک در استان‌های جنوبی کشور خبر داد. 1 اجتماعی 1401/05/22 رگبار و وزش باد شدید موقتی در جنوب کشور

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی پنج روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات در هرمزگان و جنوب کرمان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

وی افزود: در شمال سیستان و بلوچستان و مناطقی از شرق کشور وزش باد گاهی همراه با خیزش گرد و خاک پدیده غالب است و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود.

به گفته ضیاییان تا روز دوشنبه (۲۴ مردادماه) در استان‌های خوزستان و ایلام در برخی ساعات وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، همچنین شرق دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۳ مردادماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۲۴ مردادماه) آسمان صاف، گاهی کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا ( ۲۲ و۲۳ مردادماه) اهواز با دمای ۴۸ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد و اردبیل با دمای ۱۴ و ۱۵ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی هواشناسی، 22 مرداد 1401»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..