تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




4 کشته و 15 مصدوم در تصادف اتوبوس با دو خودرو

برخورد یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه سواری در کیلومتر 60 محور نهبندان به زاهدان 15 نفر مصدوم و 4 نفر جان‌باختند.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برخورد یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه سواری در محور نهبندان به زاهدان ۱۵ مصدوم و ۴ فوتی برجای گذاشت.

به گزارش تسنیم، محمد علی کاوسی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه سواری در کیلومتر 60 محور نهبندان به زاهدان 15 نفر مصدوم و 4 نفر جان‌باختند.

وی گفت: این حادثه  ظهر امروز بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه سواری در کیلومتر 60 محور نهبندان به زاهدان رخ داد.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی  با اشاره به حریق خودرو‌ها پس از برخورد، افزود: با اعلام حادثه بلافاصله تیم‌های امدادی از نهبندان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه 15 نفر از مصدومان حادثه توسط اورژانس و هلال احمر به مرکز درمانی انتقال یافتند، بیان کرد: دیگر حادثه دیدگان این سانحه که 15 نفر بودند در محل بصورت سرپایی مداوا شدند.

logo-vid کانال عصر ایران در تلگرام 15 سال پیش در چنین روزی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «4 کشته و 15 مصدوم در تصادف اتوبوس با دو خودرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..