تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای۴ پروژه شاخص گردشگری در مریوان

به گزارش رکنا از کردستان،  آرمان وطن‌دوست در این‌باره، اظهار کرد: در حال حاضر ۴ پروژه شاخص و اولویت‌دار این اداره‌کل، شامل زیرساخت‌های موردنیاز زائران راهیان نور، تکمیل پیاده‌راه ضلع جنوبی دریاچه زریوار، تکمیل ساختمان شهر جهانی کلاش و تأمین زیرساخت‌های مجموعه گردشگری شانشین در سطح شهرستان مریوان، با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان در حال اجرا است. 

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان، افزود، برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر ۵ میلیارد تومان با همکاری فرماندهی سپاه بیت‌المقدس و اداره‌کل حفاظت محیط‌ زیست استان کردستان، فرمانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر و فرماندهی سپاه مریوان  هزینه می‌شود.

وی عنوان کرد، توسعه و‌ متنوع‌سازی جاذبه‌های گردشگری اولویت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در شهرستان مریوان است و امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها، زمینه جذب هر چه بیشتر گردشگران و همچنین سرمایه‌گذاران در استان فراهم شود.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان

علی بابا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای۴ پروژه شاخص گردشگری در مریوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..