تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشتی بادبانی ۱۲۷ متری جف بزوس در روتردام هلند دردسر آفرین شد + ویدیو

کشتی تفریحی ۱۲۷ متری جف بزوس، روز یکشنبه با سه دکل بزرگ در کارخانه کشتی سازی گرین پورت در روتردام هلند مشاهده شد. یک کانال یوتیوب که درباره کشتی‌های هلندی است، تصاویر ویدئویی را منتشر کرده است که در آن کشتی بزوس را از نزدیک به نمایش می گذارد. به نظر می رسد کشتی جف بزوس هنوز در حال تکمیل است. این کشتی عظیم ماه ها در هلند موضوع بحث و جدل بوده است.کشتی جف بزوس چه ویژگی هایی دارد؟ برای رساندن کشتی از کارخانه کشتی‌سازی به آب‌های آزاد، این کشتی باید از روتردام و از زیر پل معروف شهر کونینگ‌هاون عبور کند. تنها یک مشکل وجود داشت؛ کشتی بزوس برخلاف بسیاری از نمونه های هم‌ رده اش به کمک بادبان حرکت می کند، به این معنی که سه دکل بزرگ دارد، دکل‌هایی که برای عبور از زیر پل بسیار بلند بودند.کشتی جف بزوس چه ویژگی هایی دارد؟ کارخانه کشتی‌سازی Oceanco پیشنهاد کرد که به طور موقت بخش مرکزی پل را حذف کند تا کشتی بتواند از آن عبور کند، که باعث خشم مردم محلی شد که احساس می‌کردند بزوس و ثروت ۱۶۲ میلیارد دلاری او به شهرشان آسیب وارد می کند.کشتی جف بزوس چه ویژگی هایی دارد؟ ساکنان این منطقه رویدادی را در فیس بوک ترتیب دادند تا زمانی که کشتی از آنجا عبور می کند، تخم مرغ های گندیده را به سمت آن پرتاب کنند. ماه گذشته، Oceanco به دلیل ترس از خرابکاری و آزار کارکنانش، درخواست خود را لغو کرد. این شرکت تصمیم گرفت در عوض کشتی بادبانی را بدون دکل به سمت بالا رودخانه بکسل کند، که هفته گذشته در ساعات اولیه صبح این کار را انجام داد.کشتی جف بزوس چه ویژگی هایی دارد؟ به نظر می رسد که این کشتی به طور کامل مونتاژ شده است و یک قدم به ورودش به آب های آزاد نزدیک شده است. به کشتی بزرگ بزوس برای اولین بار در کتاب برد استون، «آمازون بی حد و مرز» اشاره شد. این کشتی در حال حاضر تنها با نام Y721 شناخته می شود و قیمتش ۵۰۰ میلیون دلار پیش بینی شده است. انتظار می رود این کشتی، یکی از بهترین کشتی های بادبانی در جهان باشد.

بیشتر بخوانید:

ثروتمندترین افراد جهان در سال ۲۰۲۲؛ ایلان ماسک جای جف بزوس را در صدر گرفت

تغییر ظاهر جف بزوس، دومین شخص ثروتمند جهان؛ از دیروز تا امروز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشتی بادبانی ۱۲۷ متری جف بزوس در روتردام هلند دردسر آفرین شد + ویدیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..