تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحشت رهگذران از بیلبورد سه بعدی و ترسناک سریال «خاندان اژدها» در نیویورک + ویدیو

بیلبورد سه بعدی سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) نمایی واقعی از اژدهای این سریال را نشان می‌دهد که با نفس آتشینش باعث وحشت عابران این ناحیه از شهر نیویورک شده است.

یکی از نقاط قوت برای جذب تماشاچی و فروش پیش درآمد سریال خاندان اژدها، وعده نمایش بیشتر خزندگان آتشین-نفس غول پیکر بود و حالا صفحه رسمی این مجموعه در شبکه های اجتماعی، ویدیویی از یک بیلبورد سه بعدی در شهر نیویورک منتشر کرده که نمای دقیق‌تری از این جانوران عظیم الجثه را به رهگذران نشان می‌دهد.

ویدیو بیلبورد سه بعدی خاندان اژدها در میدان تایمز نیویورک

این بیلبورد که از خرابه‌های سوزان ساختمانی در میدان تایمز ظاهر می‌شود، یکی از اژدهاهای جدید سریال را نشان می‌دهد که بر فراز خیابان پدیدار می‌شود و می‌غرد. این ویدیو می‌تواند ایده‌هایی از نوع تخریبی که قرار است با شروع عرضه سری جدید در اواخر این ماه توسط این موجودات عظیم الجثه پرنده شکل گیرد به دست دهد.

اگرچه در پایان فصل اول بازی تاج و تخت (Game of Thrones) دنریس تارگرین در نهایت سه اژدها را از تخم بیرون می‌آورد و این گونه را از انقراض آشکار نجات می‌دهد، تعداد آنها تا پایان فصل ۸ بار دیگر کم می‌شود و تنها دروگون زنده می‌ماند.

ویدیو بیلبورد سه بعدی خاندان اژدها در میدان تایمز نیویورک

تصاویر و تریلرهای رسمی با ارائه اطلاعاتی درباره میزان سقوط سلسله تارگرین تنها در یک بازه زمانی ۲۰۰ ساله، نوید حضور چند اژدهای غول آسا را در House of the Dragon به طرفداران می‌دهند.

با آنکه اژدهاها تنها نقطه قوت و عامل جذب بینندگان سریالی به زیبایی و پیچیدگی بازی تاج و تخت نیستند، اما اضافه شدن آنها به این مجموعه جدید بدون شک کمک کننده است؛ موجودی دشوار اما چشمگیر برای به تصویر کشیدن روی صفحه نمایش کوچک.

ویدیو بیلبورد سه بعدی خاندان اژدها در میدان تایمز نیویورک

HBO پس از آنکه دید بازی تاج و تخت چطور قوه تخیل طرفدارانش را به تسخیر خود درآورد، احتمالا منتظر است که واکنش مشابهی را از سوی تماشاگران نسبت به موجودات خاندان اژدها شاهد باشد.

ویدیو بیلبورد سه بعدی خاندان اژدها در میدان تایمز نیویورک

جالب است که پدی کنسیدین، بازیگر نقش شاه ویسریس تارگرین ابتدا به خاطر وجود اژدها در سریال «بازی تاج و تخت» بازی در آن را رد کرده بود. او در مصاحبه اخیرش گفت قبل از اینکه سریال فانتزی بازی تاج و تخت تلویزیون را برای همیشه تغییر دهد با او در مورد بازی در این سریال صحبت شده است. با این حال، زمانی که نماینده‌اش به او گفت که سریال درباره اژدهاست، از خواندن فیلمنامه امتناع کرده است. اما حالا کنسیدین، با اطمینان از موفقیت «خاندان اژدها»، در این سریال بازی می کند.

ویدیو بیلبورد سه بعدی خاندان اژدها در میدان تایمز نیویورک

علاوه بر کنسیدین، مت اسمیت، اولیویا کوک، اما دارسی، ریس ایفانز، گراهام مک‌تاویش، استیو توسن، سونویا میزونو، رایان کر، جفرسون هال، بیل پترسون و ایو بست به ایفای نقش در House of the Dragon پرداخته‌اند.

قسمت اول خاندان اژدها ۲۱ آگوست از شبکه اچ بی او پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

۱۰ نکته مهم و جالبی که پیش از تماشای سریال «خاندان اژدها» باید بدانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحشت رهگذران از بیلبورد سه بعدی و ترسناک سریال «خاندان اژدها» در نیویورک + ویدیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..