تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی و دانلود بهترین بازی‌ های جنگی اندروید و آیفون

مهم نیست درباره چه پلتفرمی صحبت می‌کنیم، بازی‌های شوتر و جنگی همیشه پرطرفدارترین هستند که با ویژگی‌های خود طرفداران این سبک را ساعت‌ها سرگرم می‌کنند. در این مطلب از دیجیاتو بهترین بازی های جنگی اندروید و آیفون را برای طرفداران سبک اکشن معرفی خواهیم کرد.

بهترین بازی های جنگی اندروید و آیفون

بازی های جنگی بسیار زیادی هم اکنون در گوگل پلی وجود دارند که پیدا کردن بهترین موارد در بین آن‌ها بسیار سخت خواهد بود، به همین منظور در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین نمونه‌های اکشن را به همراه لینک دانلود از گوگل پلی یا اپ استور به شما معرفی کنیم.

Call of Duty: Mobile امتیاز در گوگل پلی: 4.3 امتیاز در اپ استور: 4.7 نیاز به اینترنت: بله

بدون شک سری Call of Duty یکی از بهترین بازی‌های سبک اکشن محسوب می‌شود و Call of Duty Mobile نیز از بهترین بازی های جنگی اندروید و آیفون است که در چند سال گذشته و با رشد ژانر بتل رویال برای موبایل منتشر شده است.

علاوه بر این، کالاف دیوتی موبایل هم اکنون محبوب‌ترین بازی شوتر موبایل محسوب می‌شود که تمام عناصر مورد نیاز یک بازی جنگی را در دسترس بازیکنان خود قرار می‌دهد. در بازی چندین حالت مختلف وجود دارد و گرافیک و گیم پلی آن نیز تا مدت‌ها کاربران را سرگرم نگه خواهند داشت. درست مانند فورتنایت و پابجی موبایل، بخش بتل رویال بازی نیز شامل 100 بازیکن می‌شود که باید با یکدیگر مبارزه کنند تا در نهایت آخرین فرد یا گروه پیروز شود.

هر چند بازی‌های بتل رویال بسیار زیادی تاکنون عرضه شده اما در این سبک یا سبک شوتر اگر به دنبال بازی مناسبی هستید، کالاف دیوتی موبایل را به هیچ وجه از دست ندهید.

دانلود بازی Call of Duty: Mobile سازنده: Activision Publishing قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2200/2000 مگابایت زبان:کافه‌بازار گوگل‌پلی مایکت اپ‌استور War Machines امتیاز در گوگل پلی: 4.0 امتیاز در اپ استور: 4.7 نیاز به اینترنت: بله

در برخی بازی‌ها به جای اینکه اسلحه به دست شوید، سوار ماشین‌های نظامی مانند تانک خواهید شد تا با دشمنان دیگر مبارزه کنید. بازی War Machines برای این دسته از طرفداران مناسب است تا با تانک خود به مبارزه با سایر تانک‌ها و دشمنان بروند. علاوه بر این، شما مسئولیت دیگری نیز دارید و باید از ارتش خود دفاع کنید تا در نهایت به عنوان بهترین فرمانده نظامی جهان معرفی شوید.

مانند بازی های ریسینگ و مسابقه‌ای که ماشین‌های مسابقه زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند، این بار نیز تانک‌های نظامی پیشرفته‌ای در بازی وجود دارد که البته به مرور زمان آن‌ها باز و قابل استفاده خواهند شد.

بازی به صورت رایگان قابل دانلود است و می‌توانید آن را با دوستان خود نیز به صورت گروهی انجام دهید. بنابراین بازی War Machines برای چندین ساعت می‌تواند با تانک‌های خود شما را در کنار دوستانتان سرگرم کند.

دانلود بازی War Machines سازنده: Fun Games For Free قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 356/114 مگابایت زبان:کافه‌بازار گوگل‌پلی اپ‌استور Brothers in Arms 3 امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: 4.6 نیاز به اینترنت: خیر

Brother in Arms 3 یکی از اعتیادآورترین و بهترین بازی های جنگی آیفون و اندروید محسوب می‌شود که انیمیشن‌های عالی و گرافیک سه بعدی خیره‌کننده‌ای دارد.

همچنین در این بازی طیف گسترده و متنوعی از سلاح‌ها در اختیار بازیکنان قرار گرفته و شامل چهار نقشه مختلف می‌شود که باید آن‌ها را بررسی کنید. همچنین حالت چندنفره نیز در بازی وجود دارد که می‌توانید با سایر بازیکنان جهان همراه شوید اما اتصال به اینترنت برای بازی الزامی نیست و می‌توانید از بخش تک نفره آن لذت ببرید.

به طور کلی اگر تجربه بازی‌های سری Call of Duty را دارید و از بازی‌های مربوط به جنگ جهانی لذت می‌برید، تجربه Brother in Arms 3 را از دست ندهید.

دانلود بازی Brothers in Arms 3 سازنده: Gameloft SE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 992/47 مگابایت زبان:کافه‌بازار گوگل‌پلی مایکت اپ‌استور World War Heroes: WW2 FPS امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: 4.6 نیاز به اینترنت: بله

دوران جنگ جهانی هرچقدر سخت و ترسناک بوده، اما بازی‌های آن بسیار محبوب هستند و برای طراحی بسیاری از بازی‌ها از آن الهام گرفته شده است. بازی World War Heroes: WW2 FPS نیز همانطور که از نام آن پیداست درباره جنگ جهانی دوم است و نقشه‌های آن نیز از مکان‌های جنگ برگرفته شده است.

اگر طرفدار بازی‌های شوتر اول شخص هستید، World War Heroes برای شما ساخته شده که طراحی بسیار خوبی هم دارد. طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و حالت‌های مختلف در بازی قرار گرفته که بازیکنان را ساعت‌ها در کنار دوستان خود سرگرم می‌کند. همچنین به مرور زمان و با پیشرفت در بازی به سلاح‌های جدیدی دست پیدا خواهید کرد که ویژگی‌های مخصوصی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

به طور کلی World War Heroes یک بازی در سبک جنگ جهانی است که بسیار واقع گرایانه طراحی شده و گرافیک بسیار خوبی نیز دارد.

دانلود بازی World War Heroes: WW2 FPS سازنده: Azur Interactive Games Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ی دسته بندی:سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2500/1200 مگابایت زبان:کافه‌بازار گوگل‌پلی مایکت اپ‌استور Real Commando Secret Mission امتیاز در گوگل پلی: 4.1 امتیاز در اپ استور: 4.5 نیاز به اینترنت: بله

Real Commando Secret Mission یکی دیگر از بهترین بازی های جنگی اندروید محسوب می‌شود که برای علاقه‌مندان به بازی‌های اول شخص و طرفداران تفنگ‌های تک تیرانداز بسیار مناسب خواهد بود. در برخی ماموریت‌ها بازی نقش یک تک تیرانداز را خواهید داشت که با تکمیل کردن آن‌ها جوایزی دریافت خواهید کرد.

همچنین بازی شامل مراحل ترور نیز می‌شود که بسیار واقع گرایانه طراحی شده‌اند و در آن‌ها باید اهداف خاصی را ترور کنید. ماموریت‌های بازی بسیار چالش برانگیز طراحی شده‌اند و برای موفقیت در آن‌ها باید برنامه ریزی خوبی نیز داشته باشید.

همچنین این بازی را می‌توان به صورت آفلاین نیز انجام داد. گرافیک بازی و محیط اطراف بازیکنان نیز بسیار خوب طراحی شده تا جذابیت آن را بیشتر کند.

دانلود بازی Real Commando Secret Mission سازنده: GAMEXIS قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 252/42 مگابایت زبان:کافه‌بازار گوگل‌پلی اپ‌استور Code of War امتیاز در گوگل پلی: 4.0 امتیاز در اپ استور: 4.5 نیاز به اینترنت: بله

هرچند سبک بازی Code of War مانند شوترهای قدیمی است اما گرافیک و ویژگی‌های پیشرفته‌ای را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. شاید یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شوتر آنلاین تمام دوران کانتر باشد و Code of War نیز شباهت‌های زیادی با آن دارد. در این بازی باید گروگان‌ها را از دست تروریست‌ها نجات دهید و نقشه‌های مختلفی نیز برای آن طراحی شده است تا بازی یکنواخت نشود. تعداد سلاح‌های درون بازی نیز بسیار زیاد است و می‌تواند از بین انواع تفنگ، نارنجک و موارد دیگر انتخاب کنید.

Code of War علاوه بر اینکه یکی از بهترین بازی های جنگی اندروید و آیفون لیست ما باشد، یک بازی فوق‌العاده در سبک شوتر چند نفره است که می‌توانید آن را به صورت انفرادی یا به صورت تیمی تجربه کنید. علاوه بر این، اگر گوشی از نظر پردازش چندان قدرتمند نیست، نیز می‌توانید از این بازی لذت ببرید.

دانلود بازی Code of War سازنده: XDEVS LTD قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 393/193 مگابایت زبان:گوگل‌پلی مایکت اپ‌استور Modern Combat 5 امتیاز در گوگل پلی: 4.2 امتیاز در اپ استور: 4.7 نیاز به اینترنت: بله

استودیو Gameloft تاکنون بازی‌های فوق‌العاده بسیار زیادی مانند سری Asphalt را برای موبایل عرضه کرده و Modern Combat 5 بازی دیگری از این توسع دهنده است که به عنوان یک بازی جنگی فوق‌العاده ظاهر شده است.

Modern Combat 5 حالت‌های بسیار زیادی را برای بازی شامل می‌شود که آن‌ها را می‌توانید با دوستان خود انجام دهید یا اگر به بازی تیمی علاقه‌ای ندارید، می‌توانید به صورت انفرادی آن‌ها را تجربه کنید. علاوه بر این، در این بازی شوتر اول شخص رویدادهای هفتگی برای بازیکنان در نظر گرفته شده که می‌توانید در آن‌ها حضور داشته باشد و وجود حالت بسیار محبوب بتل رویال ویژگی قابل توجه دیگر آن است.

توجه داشته باشید که برای تجربه این بازی و تمام حالت‌ها آن به اینترنت نیاز دارید.

دانلود بازی Modern Combat 5 سازنده: Gameloft SE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1700/52 مگابایت زبان:کافه‌بازار گوگل‌پلی اپ‌استور Warpath امتیاز در گوگل پلی: 4.2 امتیاز در اپ استور: 4.7 نیاز به اینترنت: بله

شاید سبک بازی Warpath استراتژیک باشد اما همچنان داستان آن در زمان جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد و در آن کنترل واحدهای هوایی و زمینی در میدان‌ها جنگ آشنا مانند جبهه شرقی و سواحل نرماندی را به عهده دارید.

در ابتدا بازی را با یک واحد نظامی بسیار کوچک شروع خواهید کرد و سپس به مرور زمان می‌توانید تعداد و قدرت ارتش خود را قوی و قوی‌تر کنید تا بتوانید جناح مخوف Raven را شکست دهید.

گرافیک جذاب، گیم پلی پویا و وجود المان‌های مدیریتی باعث می‌شود تا Warpath یک بازی فوق‌العاده در دنیای جنگ جهانی باشد که می‌توانید آن را با سایر بازیکنان تجربه کنید.

دانلود بازی Warpath سازنده: LilithGames قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1200/1000 مگابایت زبان:کافه‌بازار گوگل‌پلی مایکت اپ‌استور Frontline Commando 2 امتیاز در گوگل پلی: 4.5 امتیاز در اپ استور: 4.5 نیاز به اینترنت: بله

Frontline Commando 2 نیز از جمله بازی‌های جنگی بسیار خوب اندروید محسوب می‌شود که دارای تنظیمات مربوط به جنگ جهانی دوم است و توسعه دهنده آن‌ها را گرافیک فوق‌العاده و کنترل‌های کاربری ترکیب کرده است.

مانند بسیاری از بازی‌های مشابه در Frontline Commando 2 سلاح‌های جنگی زیادی قرار گرفته که بازیکنان می‌توانند گزینه مناسب خود را انتخاب کنند و همچنین مکان‌هایی مانند سواحل یوتا و اوماها در بازی از مکان‌های واقعی جنگ جهانی دوم ساخته شده است. همچنین بیش از 100 ماموریت در بازی قرار داده شده تا تجربه آن به مرور زمان خسته کننده نشود.

دانلود بازی Frontline Commando 2 سازنده: Glu قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 197/77 مگابایت زبان:گوگل‌پلی اپ‌استور World of Tanks Blitz امتیاز در گوگل پلی: 4.2 امتیاز در اپ استور: 4.6 نیاز به اینترنت: بله

بازی World of Tanks Blitz عنوان چند نفره دیگری محسوب می‌شود که در آن هدایت یک تانک را برعهده خواهید داشت و در آن باید با دوستان خود پایگاه‌های دفاعی دشمنان را نابود کنید یا از پایگاه خود دفاع کنید. کنترل بازی و تانک نیز بسیار ساده است و با استفاده از کنترل‌های قرار گرفته روی نمایشگر می‌توانید نسبت به حرکت یا شلیک اقدام کنید.

نبردهای بازی فیزیک بسیار واقعی دارند و تجربه بازی نیز بسیار چالش برانگیز است. به عنوان مثال به تنها موفق نخواهید شد تا وارد پایگاه دشمنان شوید و آن‌ها را شکست دهید و برای هر حرکت خود به استراتژی مشخص شده‌ای نیاز دارید.

گرافیک بسیار خوب، کنترل‌های عالی رو صفحه و استفاده از استراتژی‌های مختلف باعث شده تا World of Tanks Blitz یکی از بهترین بازی های جنگی اندروید و آیفون باشد که گزینه مناسبی برای طرفداران بازی‌های شوتر محسوب می‌شود.

دانلود بازی World of Tanks Blitz سازنده: Wargaming Group قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 241/3800 مگابایت زبان:کافه‌بازار گوگل‌پلی مایکت اپ‌استور Gun War: Shooting Games امتیاز در گوگل پلی: 4.3 امتیاز در اپ استور: 4.7 نیاز به اینترنت: خیر

با گذشت زمان، نیاز به اینترنت به یکی از ویژگی‌های اصلی بازی‌های موبایل تبدیل شده است. با این وجود بازی‌های آفلاین نیز طرفداران خاص خود را دارد که به دنبال تجربه داستان یک عنوان هستند. Gun War: Shooting Games برای این دسته از کاربران طراحی شده که به دنبال یک بازی آفلاین هستند.

برای انجام بازی تنها کافی است چندین تکنیک ساده را بیاموزید تا در شرایط مختلف از آن‌ها استفاده کنید. همچنین طراحی و ساخت بازی به بهترین نحو ممکن انجام شده که تجربه آن را به یک عنوان کاملا پیشنهاد تبدیل می‌کند. همچنین بازی برای تبلت‌ها و گوشی‌های میان رده بهینه شده و شامل حالت مختلف می‌شود.

دانلود بازی Gun War: Shooting Games سازنده: Shooter Studio قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 180/86 مگابایت زبان:کافه‌بازار گوگل‌پلی اپ‌استور WARSHIP Battle: 3D World War ll امتیاز در گوگل پلی: 3.9 امتیاز در اپ استور: 4.4 نیاز به اینترنت: خیر

تاکنون بازی‌هایی را معرفی کرده بودیم که در آن‌ها به جای سلاح از تانک استفاده شده بود، اکنون در بازی WARSHIP Battle: 3D World War ll باید به سراغ نبردهای دریایی هیجان انگیز بروید. در این بازی، این فرصت را خواهید داشت تا با کشتی‌های جنگی قدرتمند و حماسی دوران جنگ جهانی دوم با دیگر نیروهای دریایی دشمنان مبارزه کنید.

گرافیک سه بعدی خیره‌کننده بازی تجربه آن را بسیار لذت بخش می‌کند و محیط آن نیز به شیوه‌ای جذاب خلق شده است تا از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های جنگی اندروید یاد شود. همچنین بازی برای دستگاه‌های اندرویدی بهینه شده و برای تجربه آن به گوشی چندان قدرتمندی نیاز پیدا نخواهید کرد.

دانلود بازی WARSHIP Battle: 3D World War ll سازنده: JOYCITY Corp. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 135/77 مگابایت زبان:گوگل‌پلی مایکت اپ‌استور Dead Effect 2 امتیاز در گوگل پلی: 4.2 امتیاز در اپ استور: 4.4 نیاز به اینترنت: خیر

بازی شوتر Dead Effect 2 نسبت به سایر عناوین معرفی شده متفاوت‌تر است و داستان آن در فضا و با حضور موجودات فضایی رخ می‌دهد. با این حال همچنان یکی از بهترین بازی های جنگی اندروید و آیفون محسوب می‌شود که المان‌های ترسناک نیز به خوبی در آن به کار گرفته شده است.

در بازی شما نقش سه شخصیت اصلی را دارید و باید با پیدا کردن سلاح‌های جدید در راهروهای تاریک و افزایش سطح خود با موجودات بیگانه بسیار زیادی مبارزه کنید و آن‌ها را نابود کنید. بخش داستانی بازی نیز حدود ۲۰ ساعت محتوا و مبارزه برای ارائه دارد و ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد.

جدای از تمام این موارد، Dead Effect 2 یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌های سبک شوتر موبایل محسوب می‌شود که با گرافیک خیره‌کننده، صداگذاری فوق‌العاده و داستان بسیار خوب خود، تجربه آن پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی Dead Effect 2 سازنده: App Holdings قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۲۱/۳۱۰۰ مگابایت زبان:گوگل‌پلی اپ‌استور Afterpulse امتیاز در گوگل پلی: 4.1 امتیاز در اپ استور: 4.3 نیاز به اینترنت: بله

اگر به دنبال یک بازی جنگی رقابتی هستید، تجربه Afterpulse می‌تواند گزینه مورد نظر شما باشد. بازی سطح بسیار خوبی از جزئیات را ارائه می‌کند که تجربه آن‌ها روی گوشی‌های موبایل بسیار جذاب است و توسعه دهندگان نیز محتوا بسیار خوبی برای بازی خود ارائه کرده‌اند و به مرور زمان آن را به‌روزرسانی می‌کنند.

اگر به هر نحوی نمی‌توانید کالاف دیوتی موبایل را تجربه کنید، Afterpulse هرچند محبوبیت کمتری دارد اما جایگزین بسیار خوبی برای آن محسوب می‌شود. وجود حالت‌های مختلف، نقشه‌ها و بهینه‌سازی عالی برای گوشی‌های موبایل میان رده باعث شده تا از Afterpulse به عنوان یکی از بهترین بازی های جنگی اندروید یاد کنیم.

دانلود بازی Afterpulse سازنده: DIGITAL LEGENDS ENTERTAINMENT SL قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2000 مگابایت زبان:کافه‌بازار گوگل‌پلی اپ‌استور Cover Fire امتیاز در گوگل پلی: 4.6 امتیاز در اپ استور: 4.7 نیاز به اینترنت: خیر

Cover Fire نیز از جمله بازی‌های جنگی و شوتر بسیار خوبی محسوب می‌شود که برای تجربه آن به اینترنت نیازی ندارید. بازیکنان در طول آن با ماموریت‌های تک نفره مختلفی مواجه می‌شوند که در آن برای نابود کردن سایر دشمنان خود باید از اسلحه‌های مختلفی مانند تک تیراندازها استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی و دانلود بهترین بازی‌ های جنگی اندروید و آیفون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..