تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح بزرگترین و مجهز ترین مرکز آزمایشگاهی دولتی در دماوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: آزمایشگاه بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند به یک آزمایشگاه مرجع تبدیل شده و میتواندنیازهای متنوع آزمایش را در شرق تهران برآورده کند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران، دکتر زالی افزود: امروز مجهز ترین و غنی ترین آزمایشگاه شرق استان تهران در بیمارستان دماوند با همت عالی خیرین محترم منطقه  مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح بزرگترین و مجهز ترین مرکز آزمایشگاهی دولتی در دماوند

وی گفت: این آزمایشگاه هم از شکل ساختاری و هم از لحاظ لجستیک و تجهیزات شکل بسیار مطلوبی را به خود گرفته است و امروز یک نقطه کانونی برای کنترل کیفیت خواهد بود و با توجه به تجهیزات بسیار زیادی که دارد شرایط بسیار خوبی را دارا شده است.

دکتر زالی افزود: شرایط این آزمایشگاه به گونه ای است که به عنوان آزمایشگاه مرجع در این منطقه تبدیل شده و میتواند نیازهای متنوع آزمایشگاهی را مرتفع کند.

نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: از آذر ماه سال گذشته روند ساخت این مرکز آغاز شد و برای ساخت و تجهیز این آزمایشگاه بیش از 10 میلیارد تومان اعتبار مصرف شده که با کمک خیرین ، اعتبارات و هیئت امنای بیمارستان تامین شده است.

سید احمد رسولی نژاد افزود: در ادامه روند ساخت و تکمیل بیمارستان حضرت فاطمه (س) شهر دماوند در نیمه دوم امسال بخشهای بستری و اتاق عمل نیز به بهره برداری خواهد رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح بزرگترین و مجهز ترین مرکز آزمایشگاهی دولتی در دماوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..