تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۸۶ درصدی جرائم رایانه‌ای در کردستان

سردار علی آزادی امروز در نشست با خبرنگاران استان ضمن محکوم کردن بیانیه یکی از سران فتنه درباره‌ی شهدای مدافع کرد اظهار داشت: این فتنه‌گران سابقه مخالفت با اصل نظام داشته و در روز عاشورا سال ۸۸ به امام حسین (ع) و عزاداران توهین کردند و اخیرا نیز بار دیگر خباثت خود را نشان دادند و از ترحم و مهربانی نظام سواستفاده کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان این که امنیت کشور را باید از مرز‌ها فراتر دید، افزود:  اگر شهدای مدافع حرم در سوریه و کشور‌های دیگر نبودند جان، ناموس و مال همه ملت به خطر می‌افتاد در حالی‌که آنان جانشان را دادند و عزت، امنیت و آسایش کنونی برایمان به ارمغان آوردند.

او با تاکید بر اینکه با هر گونه نزاع، درگیری و قمه‌کشی با رعایت تمامی جوانب و قانون به‌کارگیری سلاح برخورد شدید و قاطعانه کرده و به دستگاه قضایی معرفی می‌کنیم، عنوان کرد: این اتفاقات به‌صورت لحظه‌ای به وقوع پیوسته و بعد از آن نیز تاثیرات منفی دارد و پلیس با هیچ اراذل و اوباشی مماشات نکرده و در صورت مشاهده قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

سردار آزادی با اشاره به دو نمونه اخیر قمه کشی در سنندج یادآور شد: چند روز قبل تعدادی افراد شرور در پارک آبیدر سنندج با هم درگیر شده و در این درگیری با استفاده از چاقو و قمه موجب رعب و وحشت مردم شده بودندکه  این افراد دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: امسال ۴۲ مورد درگیری با قمه و چاقو رخ داد که ۱۴ مورد سابقه‌دار بودند و فقط ۲ مورد فراری هستند و مابقی دستگیر شدند.

سردار آزادی با اشاره به اینکه کردستان، استان آخر کشور در جرائم است؛ ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۶۰ طرح جمع‌آوری معتادان در سطح شهر سنندج انجام و ۹۱۰ نفر معتاد متجاهر بازداشت شده است.

او در رابطه با سرقت دریچه‌های فاضلاب در سطح شهر سنندج گفت: شرکت آب و فاضلاب باوجود سرقت در‌های منهول تاکنون هیچ شکایتی به پلیس ارائه نداده است.

فرمانده انتظامی کردستان تاکید کرد: از شرکت آب و فاضلاب خواسته بودیم که در‌های منهول‌ها را به مواد غیر قابل بازیافت تبدیل کند به و جنس دیگری غیر از جنس چدن و ترجیحا بتنی تغییر دهند، اما تاکنون این امر اتفاق نیافتاده است.

سردار آزادی گفت: شاهدیم که دریچه‌های منهولی که به سرقت رفته و یا در مواردی به دلیل  عبور زیاد ماشین‌ها شکسته شده، اما مواردی که آسیب دیده جایگزین نشده و  بدون درب رها شده است.

او با اشاره به این که  در کشف سرقت میانگین کشوری ۶۳ درصد است، ولی در کردستان ۷۳ درصد موفق به کشف سرقت‌ها شده‌ایم،  خاطر نشان کرد: در حوزه جرایم رایانه‌ای نیز ۸۶ درصد از پرونده‌ها منجر به کشف شده است.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵۱ کیلوگرم کشفیات انواع مواد مخدر و ۲۲۲ میلیارد تومان کشفیات کالای قاچاق داشته‌ایم.

سردار آزادی افزود:  در زمینه قتل با کاهش ۲۵ درصد را شاهد بودیم و مددکاران اجتماعی پلیس توانسته‌اند ۸۵ درصد پرونده‌هایی که به آن‌ها ارجاع شده به صلح و سازش ختم کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۸۶ درصدی جرائم رایانه‌ای در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..