تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرونا در کردستان همچنان قربانی می گیرد

دکتر بهرام کندائی گفت: در شبانه روز گذشته ۴۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان این که در حال حاضر ۱۴۹ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند افزود: از موارد بستری شده هم اکنون ۱۵ نفر در بخش آی سی یو تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

او بیان کرد: در شبانه روز گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در استان جان باخته و  بر همین اساس آمار فوت شدگان از ابتدای شیوع این ویروس ۲ هزار و ۲۹ نفر بوده است.

کندائی اضافه کرد: با توجه به این که در روز‌های اخیر آمار مبتلایان به کرونا در استان با شیب ملایمی در حال کاهش است، اما هنوز در پیک هفتم قرار داریم و آمارهمچنان افزایش خواهد بود.

 تاکید می‌شود که هم استانی‌های عزیز هشدار‌های حوزه سلامت را جدی گرفته و هرچه سریعتر جهت انجام واکسیناسیون به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرونا در کردستان همچنان قربانی می گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..