تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف و ضبط ۵۶ عدد سکه تاریخی و اشیای عتیقه در قم

سردار بهادر اسماعیلی،جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: فردی با طرح شکایت مبنی بر اینکه از سال‌ها قبل به علت علاقه به اشیای عتیقه اقدام به خرید و جمع آوری کلکسیونی از سکه‌های قدیمی طلا، نقره و مس متعلق به دوره‌های اشکانی، ساسانی و تعدادی سر پیکان مفرغی هزاره اول قبل از میلاد به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال کرده و حین انجام معامله اموال موصوف از او سرقت شده است، موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

او افزود: مال باخته در اظهارات خود عنوان کرد به علت مشکلات مالی جهت فروش اموال یاد شده از طریق یکی از دوستانش با یک خریدار آشنا و در زیرزمین منزلی قصد انجام معامله داشته که در این حین یکی از طلبکاران به در منزل مراجعه و نامبرده برای اقناع  به در منزل مراجعه می کند و در لحظه مذاکره با طلبکار اموال به سرقت می‌رود.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در تحقیقات پلیس مشخص شد مالک منزل با نقشه قبلی و تبانی با خریدار، یکی از طلبکاران مال باخته را از حضور او در محل مطلع کرده بود تا نقشه شان را عملی کنند.

سردار اسماعیلی با بیان اینکه ۲ نفر در این رابطه دستگیر و اموال شامل ۵۶ عدد سکه تاریخی و سر پیکان عتیقه کشف  و ضبط شد، افزود: در نهایت با هماهنگی مقام قضایی اموال مکشوفه تحت عنوان اموال تاریخی و فرهنگی کشور تحویل اداره کل میراث فرهنگی استان شد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف و ضبط ۵۶ عدد سکه تاریخی و اشیای عتیقه در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..