تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جدید پارک علم و فناوری استان قم منصوب شد

 مراسم تکریم و معارفه‌­ رئیس پارک علم و فناوری استان قم امروز شنبه ۲۲ مردادماه  در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

  زلفی گل، وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری  در این مراسم رسماً دکتر خیرالله رهسپار فرد را به مدت چهار سال به عنوان رئیس پارک علم و فناوری استان قم منصوب و معرفی کرد.

در حکم انتصاب دکتر زلفی خطاب به رئیس جدید پارک علم و فناوری استان قم آمده است:

پس از حمد خدا، درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم فناوری و نوآوری، به موجب این حکم به مدت ۴ سال به سمت رئیس پارک علم و فناوری استان قم منصوب می‌شوید؛ امید است با توجه به راهبرد‌های اساسی دولت مردمی نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم، فناوری و نوآوری به ویژه توسعه پارک و مراکز رشد و حل مشکلات پیش روی شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان مستقر در پارک ایفا نمایید.

در این حکم، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با برشمردن برنامه­های کلان و مهم کاری پارک‌های علم و فناوری، اولویت‌های زیر را برای رشد و ارتقای پارک به شرح زیر در دستور کار قرار داده است:

– تعامل و تکامل هم افزا با استانداری، دانشگاه‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی، صنایع خصوصی و دولتی

– ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای پارک به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات مورد نیاز توسعه کسب و کار شرکت‌ها و واحد‌های فناور

– بسترسازی نرم افزاری و سخت افزاری برای ظهور و بروز نوآوری

– مشارکت و ایفای نقش مؤثر در ارتقای زیست بوم نوآوری و فناوری منطقه

– طراحی سازوکار لازم جهت تربیت نیروی انسانی متخصص در سطوح و حوزه‌های مختلف مورد نیاز پارک علم و فناوری

– توجه ویژه به معضل بیکاری و تلاش برای ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی دانش‌بنیان و تغییر فرهنگ کارجوئی به کار آفرینی

– تدوین سازوکار عملیاتی جهت تحقق مرجعیت و دیپلماسی فناوری و نوآوری و رصد فناوری‌های نوظهور

– بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی و غیردولتی در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان

– تلاش در جهت ماموریت گرایی پارک و ایجاد قطب‌های فناوری

– سیاستگذاری، برنامه ریزی و جذب فن آموز، دستیار و پسادکتری فناوری

– مهندسی پروژه‌های کلان فناوری و تبدیل آن‌ها به ریز پروژه‌ها و واگذاری آن‌ها به شرکت‌های دانش بنیان جهت اجرا

دکتر زلفی گل در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس پارک علم و فناوری استان قم، اظهار امیدواری کرده است که دکتر رهسپار فرد بستر تعامل و همکاری با سایر رؤسای دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری را فراهم کرده تا بتوان نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و ارتقای عملکرد این حوزه ایفا نمود.

گفتنی است، خیرالله رهسپارفرد دانش آموخته دکترای ریاضی کاربردی و عضو هیئت علمی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه قم است و از سوابق اجرایی وی می‌توان به تصدی مسئولیت معاونت دانشجویی، مدیریت فناوری اطلاعات و معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده فنی و مهندسی و پردیس دانشگاهی قم اشاره کرد.

همچنین در این مراسم وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و خدمات شایسته رئیس سابق پارک علم و فناوری استان قم سید حسین اخوان علوی نیز تجلیل کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جدید پارک علم و فناوری استان قم منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..