تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه نجات بخش خارج شدن از وضعیت اقتصادی امروز توجه به تولید است

ساعت: 18:03 منتشر شده در مورخ: 1401/05/22 شناسه خبر: 1889640

سردار اسماعیل فرجی با اشاره به اینکه نسخه نجات بخش خارج شدن از وضعیت اقتصادی امروز توجه به تولید است، گفت: برای رشد اقتصاد کشور تولید باید بر مبنای دانش بنیان باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک از بجنورد، اسماعیل فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) روز شنبه در رویداد فناورانه تا ثریا که در خراسان شمالی برگزار شد،اظهارکرد: بخشی از مشکل معیشتی امروز ما  به علت عدم توجه به فرامین مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه چندین سال است که مقام معظم رهبری بر روی مساله تولید تاکید دارند، عنوان کرد: اگر در گذشته به تولید اهمیت داده می شد امروز اقتصاد جامعه به مراتب بهتر بود.

سردار فرجی با اشاره به اینکه نسخه نجات بخش خارج شدن از وضعیت اقتصادی امروز توجه به تولید است، گفت: برای رشد اقتصاد کشور تولید باید بر مبنای دانش بنیان باشد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) بیان داشت: هر چقدر فاصله میان سرمایه گذاری و دانش بنیان کم شود، در جهت ارتقاع تولید گام برداشتیم.

سردار فرجی با تاکید بر اینکه در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، دفاعی، علم و فناوری پیشرفت های خوبی را داشتیم، افزود: دشمن به دنبال آن هست که ما را در ضعیف ترین حالت نگه دارد.

وی ادامه داد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی را در تمامی عرصه ها می بینیم و در آن طرف یاس، بی حالی و بی رمقی را در چهره استکبار جهانی مشاهده می کنیم.

رشد علمی و جهاد علمی در بیانیه گام دوم انقلاب یک محور بسیار مهم و اساسی می باشد

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) نیز در این همایش گفت: بحث علم و پژوهش، رشد علمی و جهاد علمی در بیانیه گام دوم انقلاب یک محور بسیار مهم و اساسی است،  همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند " هر کشوری که می خواهد عزت و اقتدار داشته باشد در جهت رشد علمی باید تلاش کند.

وی از علم به عنوان پایه تمدن نام برد و اشاره داشت:  علم استحکام بخش، زیربنا و سنگ بنای یک نظام است.

مهدی الهی راد گفت: نزدیک به 2دهه از استان شدن خراسان شمالی گذشته اما در زمینه های صنعت و علم و فناوری از رشد قابل قبولی برخوردار نیستیم.

وی با بیان اینکه هدف ما با برگزاری رویداد فناورانه تاثریا، گام برداشتن در جهت تحقق شعار سال و صنعتی شدن است، عنوان کرد: هدف از برگزاری این رویدادها، بسیج کردن هدفمند توانمندی های علمی و فناوری استان در قالب شرکت های دانش بنیان و به میدان آوردن رقابت پذیر دانشگاه ها و مراکز پژوهشی در حوزه تولید علم و حمایت از صنعت و فناوران و جذب نخبگان است.

رویداد فناورانه تا ثریا برای اولین بار توسط  سازمان علمی و پژوهشی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در خراسان شمالی برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه نجات بخش خارج شدن از وضعیت اقتصادی امروز توجه به تولید است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..