تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در ۲۸۱ کد رشته محل / مهلت ثبت نام تا ۲۳ مرداد

وحید افشین مهر، سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: دانشگاه پیام نور استان تهران با بیش از ۴۰ هزار دانشجو در همه مقاطع تحصیلی بزرگترین دانشگاه پیام نور کشور است که در مقطع کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور استان در ۱۸ مرکز و واحد و در ۲۸۱ کد رشته محل بر اساس سوابق تحصیلی دانشجوی مقطع کارشناسی پذیرش می کند و متقاضیان می توانند تا ۲۳ مرداد با مراجعه به سایت سنجش انتخاب رشته کنند.

 افشین مهر درباره شهریه دانشگاه اظهار کرد: شهریه دانشگاه پیام نور به نسبت شهریه سایر دانشگاه ها بسیار کمتر است. دانشگاه شرایطی را آماده کرده است که دانشجویان کارشناسی می توانند ۸ ترم تسهیلات شهریه ای دریافت کنند و بعد از فارغ التحصیلی در اقساط بلند مدت این تسهیلات را پرداخت کنند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران افزود: یکی از امتیازات ویژه دانشگاه برای دانشجویان تغییر محل آزمون است و دانشجویان می توانند در ایام امتحانات بر مبنای علاقه خود شهر محل آزمون پایان ترم خود را تغییر دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در ۲۸۱ کد رشته محل / مهلت ثبت نام تا ۲۳ مرداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..