تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه گذاری در تهراندشت

ازجمله مناطق ویلایی در اطراف کلان‌شهر تهران، منطقه تهراندشت است که از محبوبیت بالایی نسبت به دیگر مناطق برخوردار است. سرمایه گذاری با خرید ویلا در مناطقی همچون تهراندشت، می‌تواند سود خوبی را برای افراد به ارمغان آورد.

منطقه جفرافیایی تهراندشت

تهراندشت به لحاظ موقعیت جغرافیایی دقیقا روبه‌روی کردان قرار دارد. به این صورت که کردان در شمال اتوبان تهران کرج و تهراندشت در جنوب این اتوبان قرارگرفته است. این منطقه از شمال به کردان و کوهسار، از غرب به تنکمان و نجم‌آباد، از شرق به سنقرآباد و شهرک افشاریه و از جنوب نیز به سرخاب و عباس‌آباد بزرگ محدود می‌شود.

منطقه تهراندشت با توجه به قرارگرفتن در مجاورت رشته‌کوه‌های البرز، از سطح آب خوبی برخوردار بوده و بسیار برای کشاورزی مناسب است. علاوه بر موقعیت جغرافیایی عالی تهراندشت، آسفالت بودن جاده‌ها، دسترسی و فاصله کم تا تهران و کرج، نزدیکی به روستاها و شهرک‌های اطراف، ازجمله دلایلی است که مردم را به خرید ویلا و سرمایه‌گذاری در تهراندشت سوق می‌دهد.

سرمایه گذاری در تهراندشت

چگونه می توان در تهراندشت سرمایه‌گذاری کرد؟

با خرید زمین، باغ یا ویلا می‌توان در تهراندشت اقدام به سرمایه‌گذاری کرد. بسیاری از سرمایه‌ گذاران بزرگ که از بودجه و منابع مالی خوبی برخوردار هستند، زمین‌هایی به تعداد و مساحت زیاد خریداری کرده و در فرصت مناسب، با قیمتی بیشتر به فروش می‌رسانند. حتی زمانی‌ که بازار مسکن شهری در رکود است، در این منطقه بازار خریدوفروش ویلا رواج دارد و نقدینگی بالای ویلا در تهراندشت، یکی از ویژگی‌های مهم این منطقه به‌ شمار می‌رود.

چرا باید در تهراندشت ویلا بخریم؟

پس از شناخت موقعیت جغرافیایی تهرانداشت، اگر قصد خرید ویلا تهراندشت را دارید، بهتر است با ویژگی‌ها و و مزایای دیگر این منطقه آشنا شوید:

قیمت مناسب زمین

مناسب بودن قیمت زمین، ازجمله مزایای‌ مهم خرید ویلا تهراندشت است. در شهری همانند تهران و یا کرج به‌ویژه در سال‌های اخیر که قیمت زمین و مسکن به‌شدت افزایش‌یافته است، عمده افراد ساکن در این کلان‌شهر حتی قادر به خرید خانه‌ای با متراژ پایین نیز نیستند؛ درحالی‌که در منطقه تهراندشت می‌توان زمین‌هایی با قیمت مناسب جهت ساخت مسکن و سرمایه‌گذاری خریداری نمود.

داشتن آب

آب فراوان، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید ویلا تهراندشت به شمار می‌رود. تهراندشت با دارا بودن منابع آب زیرزمینی که از کوه‌های البرز سرچشمه می‌گیرد، بهترین شرایط را برای کشاورزی و باغداری فراهم می‌کند و از فضای سبز خوبی نیز برخوردار است. این آب فراوان می‌تواند شرایط را برای احداث استخر در ویلاها جهت تفریحات آبی نیز میسر سازد.

سرمایه گذاری در تهراندشت

خاک ایده آل

وقتی منطقه‌ای از آب کافی برخوردار باشد، خاک حاصلخیز و ایده آلی برای کشاورزی و باغداری نیز خواهد داشت. بهره‌مندی از خاک حاصلخیز می‌تواند شرایط کاشت هر نوع گل و گیاهی در منطقه را میسر کرده و ویلا را به مکانی ایده آل برای ایجاد فضای سبز یا باغداری تبدیل کند. دارا بودن خاک مناسب از دیگر دلایل خرید ویلا تهراندشت می‌باشد.

آفتاب پرنور

از دیگر دلایل خرید ویلا تهراندشت، داشتن آفتاب پرنور و کافی آن است. منطقه ویلایی تهراندشت، حدود 5 ماه از سال (از ماه اردیبهشت تا شهریور) دارای آفتاب خوب و پرنوری است که موجب رشد گیاهان و نباتات می‌شود؛ همچنین آفتاب تهراندشت گرمای زیادی ندارد و هوای آن در تابستان نیز آزاردهنده نیست؛ ازاین‌رو این منطقه کاملا ایده‌ آل و معتدل برای اقامت تابستانی و کاشت انواع گل و گیاه در بهار می‌باشد. اگر در ویلا از استخرهای روباز استفاده شود، آفتاب تابستان در تهراندشت می‌تواند آب آن را گرم نگه دارد.

خرید ویلا تهراندشت، یک تجربه زندگی مرفه

خرید ویلا تهراندشت و سرمایه‌گذاری در آن، امروزه توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است. به دلایل مشکلات اقتصادی مانند کاهش نرخ سودهای بانکی و نوسانات عجیب در بازار طلا و ارز، مردم دیگر مانند گذشته، علاقه‌ای به سرمایه‌گذاری در این زمینه‌ها و سپرده‌گذاری در بانک‌ها ندارند و ترجیح می‌دهند که با سرمایه‌گذاری‌هایی مثل خرید زمین یا ویلا و … به سود بیشتر برسند.

خرید ویلا تهراندشت به‌منزله داشتن یک زندگی آرام و بی‌دغدغه همراه با امکانات رفاهی شهری در دل طبیعتی بکر و خیال‌انگیز است؛ چراکه علاوه‌ بر دلایل اقتصادی ذکرشده در خرید ویلا تهراندشت، می‌توان از کم شدن استرس‌ها و فشارهای زندگی شهرنشینی، دور شدن از آلودگی هوا، آلودگی صوتی و … نیز به‌عنوان عوامل مهم دیگر در خرید ویلا تهراندشت نام برد. تهراندشت دارای هفده روستای اصیل، قدیمی و زیبا است که قدم زدن در کوچه‌باغ‌ها و مزارع آن، حس نوستالژی عمیقی را در انسان به وجود می‌آورد.

سرمایه گذاری در تهراندشت

معرفی سهیلیه تهراندشت

یکی از مناطق تهراندشت که دارای آب‌وهوای مساعد بوده و برای خرید ویلا بسیار مناسب است، سهیلیه نام دارد. در این منطقه گلخانه‌های بسیاری برای پرورش گل‌های زینتی راه‌اندازی شده است. در برخی از گلخانه‌های سهیلیه به پرورش انواع قارچ‌های دکمه‌ای، نهال درختان میوه و ... می‌پردازند. شهرک‌هایی نظیر کوروش و زعفرانیه، جزو شهرک‌های خوب این منطقه به شمار می‌روند. در این منطقه ساخت‌وساز با مجوز شهرداری انجام می‌گیرد و تمام ویلاهای ساخته‌شده دارای سند و مجوزهای معتبر هستند.

برای خرید ویلا تهراندشت به چه نکاتی توجه کنیم؟

یکی از نکات مهمی که باید در خرید ویلا تهراندشت به آن توجه کرد، نزدیک بودن ویلا به رودخانه کردان است. ویلاهایی که در نزدیک این رودخانه هستند، ازلحاظ آب‌وهوایی و مرغوبیت، رتبه برتری داشته و در رده قیمتی بالاتری قرار می‌گیرند؛ همچنین در هنگام خرید ویلا تهراندشت بهتر است ویلای موردنظر نزدیک به منطقه سرسبز، باغات و شهرک‌ها باشد. وب سایت ویلا چند به آدرس https://villachand.com با گردآوری انواع ویلا در کل منطقه تهراندشت می تواند شما را در یافتن ویلای رویایی شما به خوبی یاری کند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه گذاری در تهراندشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..