تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوستر بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در قزوین منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ پوستر استانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «قصه، صدای زندگی است» در استان قزوین منتشر شد.

بخش رقابتی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شامل قصه‌گویی ملی، قصه‌گویی بین‌المللی، قصه‌گویی آیینی‌سنتی، قصه‌گویی زبان اشاره، قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای (قصه زندگی من) و پادکست قصه‌گویی است.

بخش غیررقابتی با عنوان «قصه‌گویی برگزیدگان» و بخش‌ علمی این رویداد فرهنگی در بخش‌های جستار، مقاله علمی، کتاب و پایان‌نامه/ رساله برگزار می‌شود.

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی همچون سال گذشته با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خود گذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

دبیرخانه استانی این جشنواره در قزوین با شماره تماس ۳۳۷۸۱۹۷۹ آماده پاسخ‌گویی به علاقه‌مندان است.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوستر بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در قزوین منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..