تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادواره شهدای دهستان نیزار قم برگزار می‌شود

شهدابه گزارش ایکنا از قم، به نقل از ستاد خبری یادواره جامع شهدای دهستان نیزار، امسال یادواره 63 شهید 21 روستای دهستان نیزار با طرحی متفاوت و در قالب برنامه‌های گوناگون در طول یک هفته از روز شنبه 29 مردادماه تا جمعه چهارم شهریورماه برگزار می‌شود.

همایش خواهران انقلابی با موضوع حجاب و عفاف، ویژه برنامه شهدا و جهاد تبیین و دفاع همه جانبه، گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، پخش فیلم دفاع مقدس در طول هفته، اعزام کاروان نسیم شهدا به روستاهای مختلف، تأسیس مرکز نیکوکاری شهدای دهستان نیزار، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، شهدا و دهه نودی‌ها از جمله برنامه‌های متنوعی است که در طول این یک هفته برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه یادواره جامع شهدای دهستان نیزار در آخرین جمعه ماه‌محرم، چهارم شهریورماه، با حضور خانواده شهدا مسئولین کشوری و لشکری و مردم منطقه در امامزاده عبدالله(ع) قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادواره شهدای دهستان نیزار قم برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..