تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری تمدید شد

سازمان سنجش آموزش کشور مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری را تا ۲۴ مرداد تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز گلستان، داوطلبان برای اطلاعات بیشتر به نشانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند باید کدرشته محل‌های مورد نظر خود را برابر ضوابطی که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته درج شده استخراج و به ترتیب تقدم علاقه مرتب کنند و پس از آن، کدرشته‌های انتخابی خود را ابتدا در فرم پیش‌نویس مندرج در انتهای دفترچه راهنمای انتخاب رشته درج کرده و پس از اطمینان از صحت کدرشته محل‌های انتخابی براساس دستورالعمل نحوه انتخاب رشته نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان باید توجه داشته باشند که فقط یک بار اجازه انتخاب رشته به هر فرد داده می‌شود و تا پایان مهلت قانونی امکان حداکثر ۵ بار ویرایش وجود دارد و پس از هر بار ویرایش نیز پیامک انجام ویرایش برای متقاضیان ارسال می‌شود.

داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته کرده اند در این دو روز باقیمانده فرصت دارند در صورت تمایل یکبار دیگر نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

پیش‌تر فرصت انتخاب رشته داوطلبان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، تا ساعت ۲۴ امروز ۲۲ مرداد تعیین شده بود.
اسامی پذیرفته شدگان نهایی کنکور، شهریور اعلام می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..