تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداختی مردم در طرح «دارویار» تغییر نمی‌کند

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد حسینی، با تأکید بر نهادینه‌سازی فرهنگ بیمه در جامعه، اظهار کرد: باید این مهم در جامعه فرهنگ‌سازی شود تا مردم در تمام طول سال به فکر بیمه درمانی باشند نه آنکه هنگام بیماری دغدغه بیمه را داشته باشند.

بیمه سلامت محور توزیع منابع برای درمان بیماران خاص

وی با بیان اینکه بیمه سلامت محور و هاب توزیع منابع برای درمان بیماران خاص می‌شود، افزود: از این بودجه پنج درصد در اختیار مدیرکل بیمه سلامت هر استانی قرار می گیرد تا به فراخور نیاز هر استان هزینه کند و به طور قطع این مهم موجب افزایش خدمت‌رسانی به جامعه هدف خواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی اعتبار بیماران خاص کشور را در اختیار بیمه سلامت قرار داده و این اعتبار از طریق بیمه سلامت در استان‌ها توزیع می شود، تأکید کرد: یک هزار و ۷۰۰ نفر از بیماران خاص در گلستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

حسینی، نسخه‌نویسی الکترونیک را یکی از اقدامات بزرگ و ارزشمند دانست و بیان کرد: در بخش نسخه نویسی الکترونیک در حالی به پیشرفت های چشمگیری رسیدیم که کشورهایی همچون آمریکا از سال ۲۰۱۳ تاکنون درگیر آن هستند.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات هزینه برخی داروها میلیاردی است، یادآور شد: در حالی که دریافتی سازمان بیمه سلامت در گلستان ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است اما ماهانه گاهی اوقات ۶۰ میلیارد تومان هزینه می کند که مابه تفاوت این هزینه از سوی دولت تأمین می شود.

وی ۲۲ مرداد؛ سالروز تشکیل سازمان بیمه سلامت را گرامی داشت و افزود: ۱۷ صندوق بیمه ای در کشور وجود دارد که مقرر شد این بیمه ها با یکدیگر ادغام شده و یک سازمان به نام سازمان بیمه سلامت ایران تشکیل شود که این مهم هنوز عملیاتی نشده است.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان با بیان اینکه نباید هر قشری از بیمه‌ای خاص بهره‌مند باشد، گفت: ما باید یک سازمان بیمه‌ای دولتی داشته باشیم تا همه مردم بدون تبعیض از یک نوع خدمت بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه در طرح دارویار قیمت دارو اصلاح شده اما در این طرح به هیچ عنوان پرداختی مردم تغییر نمی کند، گفت: از ۲۱ بهمن سال گذشته تاکنون ۱۶۸ هزار نفر از مردم گلستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

حسینی با بیان اینکه همه مردم گلستان تا سه ماه تحت پوشش بیمه درمانی بیمه سلامت قرار دارند، گفت: این زمان سه ماهه فرصتی است تا علاقه‌مندان بتوانند بیمه خود را پایدار کنند، در این بین دهک های پایین جامعه به طور رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند و مابقی افراد براساس نوع دهک بندی بیمه می شوند.

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداختی مردم در طرح «دارویار» تغییر نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..