تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای نقض فنی در پرواز تهران ترکیه چه بود؟

به گزارش رکنا، حسام قربانعلی با تکذیب خبر نقص فنی هواپیما در پروازشماره 445 شب گذشته تهران _ تبریز گفت:خلبان این پرواز با 80 مسافر به علت وزش باد شدید هنگام نشست در فرودگاه تشخیص داده به جای باند سی در باند 12 فرودگاه تبریز بنشید.

وی بابیان اینکه خلبانان هنگام تقرب باید براساس وزش باد مخالف بنشینند افزود: به علت وزش باد شدید گیره نگهداری دکوراسیون داخلی هواپیما شکسته شده و روی مسافر سقوط کرده اما تا کنون جراحتی اعلام نشده است.

گفتنی است در فضای مجازی عنوان شده بود پرواز شب گذشته تهران _تبریز به علت نقص فنی با تاخیرمواجه شده وهنگام نشست، سقف هواپیما شکسته و روی مسافر افتاده است.

علی بابا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای نقض فنی در پرواز تهران ترکیه چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..