تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف کم‌ سابقه هروئین از فرودگاه امام خمینی

کشف کم‌ سابقه هروئین از فرودگاه امام خمینی فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف شش کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین از دو تبعه خارجی در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) خبرداد 12 حوادث 1401/05/22 کشف شش کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین از دو تبعه خارجی در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)

به نقل از سایت پلیس، سردار محسن عقیلی با تأکید بر اجرایی شدن تدابیر سلسله مراتب فرماندهی در راستای شناسایی و مبارزه مستمر با قاچاقچیان در حوزه صنعت هوایی گفت: کارکنان پلیس فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) حین پایش مسافران خروجی به مقصد دهلی به دو تبعه خارجی درخصوص حمل مواد مخدر مشکوک شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با بهره‌گیری از تجهیزات کمک بازرسی از وجود مواد مخدر در جداره چمدان آنان اطمینان پیدا کرده و نهایتاً مقدار شش کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین را کشف و ضبط کردند.

عقیلی گفت: در این خصوص دو متهم دستگیر و پیگیری لازم برای دستگیری سایر عوامل مرتبط، در حال انجام است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف کم‌ سابقه هروئین از فرودگاه امام خمینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..