تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری عامل اخاذی از بانوان در فضای مجازی

دستگیری عامل اخاذی از بانوان در فضای مجازی فرمانده انتظامی فهرج کرمان از کشف سه فقره پرونده با موضوع تهدید و اخاذی در این شهرستان خبر داد و بیان‌کرد: یک نفر متهم در این زمینه شناسایی و دستگیر شد 18 حوادث 1401/05/22 کشف سه فقره پرونده با موضوع تهدید و اخاذی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رفیع آبادی روز پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت تهدید و اخاذی از برخی بانوان در شبکه های اجتماعی، موضوع برای پیگیری در دستور کار مأموران پلیس فتا در فهرج قرار گرفت.
وی افزود: با اقدامات فنی پلیس فتا و هماهنگی قضایی یک نفر متهم در این زمینه شناسایی، دستگیر و مشخص شد که متهم با دسترسی به اطلاعات خصوصی افراد و بارگذاری این اطلاعات در فضای مجازی اقدام به تهدید کرده است.
 
فرمانده انتظامی فهرج با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد خاطرنشان کرد: وقوع کلاهبرداری های سایبری و استفاده از اطلاعات شخصی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در رسیدن به مقاصد شوم و اخاذی از قربانی از مواردی است که همواره باید نسبت به آنها آگاه باشیم.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
Seemorgh.com/news
منبع: asriran.com

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری عامل اخاذی از بانوان در فضای مجازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..