تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرر بزرگ استقلال از داوری بازی با سپاهان

ضرر بزرگ استقلال از داوری بازی با سپاهان

نوید مظفری، کارشناس داوری در خصوص قضاوت بیژن حیدری در دیدار استقلال و سپاهان که با برتری ۲ بر صفر طلایی‌پوشان همراه بود، اظهار کرد: در دقیقه ۲۵، برخوردی بین توپ با دست بازیکن سپاهان در محوطه جریمه رخ نداد و اعتراض ساپینتپو برای اعلام پنالتی بیهوده بود. اخطار به رامین رضاییان در نیمه نخست درست بود.

وی درباره نیمه دوم اظهار کرد: اخطاری که در دقیقه ۴۹ به بازیکن سپاهان داده شد، اشتباه بود و همچنین آفسایدی که از سپاهانی‌ها در دقیقه ۹۱ گرفت، صحیح بود.

مظفری در خصوص سرنگون شدن رمضانی در دقیقه ۸۳ در محوطه جریمه سپاهان توضیح داد: مدافع سپاهان، مهاجم استقلال را هل داد و داور باید پنالتی اعلام می‌کرد که در این صحنه هم حیدری دچار اشتباه شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرر بزرگ استقلال از داوری بازی با سپاهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..