تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشایی مرز خسروی بصورت رسمی از فردا

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام صحبت‌الله رحمانی معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور در بازدید از زیرساخت‌های مرز خسروی، با اشاره به سفر خود به کشور عراق، گفت: پس از این سفر که به منظور بررسی و بازدید از امکانات و زیرساخت‌های خدمات رسانی به زائرین صورت گرفت، از بغداد به صورت زمینی به مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین آمدیم.

وی با مناسب خواندن این مسیر برای سفر زائرین عتبات عالیات، افزود: در آنسوی مرز، عراقی‌ها حدود ۴۸ گیت برای پذیرش زائرین اربعین و کاروان‌های رسمی حج و زیارت آماده کرده اند و در این سوی مرز هم ۵۸ گیت مستقر شده است.

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه امکانات خوبی در داخل مرز خسروی برای پذیرش زائرین فراهم شده، گفت: امیدواریم این مرز به زودی به روی مشتاقان حسینی بازگشایی شود و از این مرز نیز زائرین به عتبات عالیات مشرف شوند.

وی با اعلام اینکه تا پیش از شروع اربعین، کاروان‌های رسمی سازمان حج و زیارت از این مرز زائرین را به عتبات عالیات اعزام می‌کنند، خاطرنشان کرد: ۱۶ محرم مصادف با ۲۳ مرداد دو کاروان تحت نظارت سازمان حج و زیارت از این مرز عبور خواهند کرد تا بصورت رسمی شاهد بازگشایی آن باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشایی مرز خسروی بصورت رسمی از فردا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..