تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قلع و قمع ۱۵ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: ۱۵ بنای غیرمجاز احداث شده در اراضی کشاورزی شهرستان‌های آبیک و قزوین قلع و قمع و تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مهدی رحمان دوست بیان کرد: تخریب این بناهای غیرمجاز در راستای اجرای تبصره ۲ مادهقلع و قمع ۱۵ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها انجام شد.

وی گفت: ۹ مورد از بناهای غیرمجاز یاد شده در اراضی کشاورزی شهرستان آبیک و سایر نیز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین قرار داشتند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان،گفت: بناهای احداثی تخریب شده شامل دیوارچینی، اتاقک و فنس کشی بودند.

به گفته رحمان دوست؛  سامانه ۱۳۱ آماده دریافت گزارش های مردمی در این خصوص و برخورد با تعرض و تغییر کاربری های غیرمجاز در اراضی کشاورزی است.

استان قزوین دارای ۴۸۹ هزار هکتار اراضی کشاورزی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قلع و قمع ۱۵ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..