تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجربه مانی خوشبین از هزینه نگهداری فورد GT

بسیاری افراد آرزو دارند تا روزی مالک یک ابرخودرو شوند و موفقیت خود را در همین نکته خلاصه می‌کنند. در حالی که جنبه‌های مثبت در اختیار داشتن یک ابرخودرو بر جنبه‌های منفی آن می‌چربد، اما نگهداری یکی از این مدل‌های جذاب در پارکینگ شما هزینه‌های گزافی به دنبال دارد. اگر قرار باشد کسی در دنیا هزینه‌های تعمیر و نگهداری ابرخودروها را درک کند، قطعاً مشاور املاک موفق و کلکسیونر ابرخودرو یعنی مانی خوشبین است که تصمیم گرفته هزینه نگهداری از سوپر اسپرت جذاب آمریکایی یعنی فورد GT خود را در قالب یک مطلب منتشر نماید.

ماهیانه مقدار قابل توجهی از پس‌انداز شما صرف حق بیمه خودرو می‌شود. به همین دلیل است که عده زیادی ابرخودرو ندارند. بیشتر مردم ترجیح می‌دهند در حد توان خودشان خرج کنند تا از زیر بار قرض رفتن تا آخر عمرشان جلوگیری کنند.

مانی خوشبین یک مشاور املاک موفق است و یکی از مزایای داشتن میلیون‌ها دلار در حساب بانکی، لذت رسیدن به آرزوها است. او عاشق ابرخودروها است و یکی از سرگرمی‌هایش جمع‌آوری آن‌ها است. او در جدیدترین ویدیوی خود در یوتیوب هزینه‌های مالکیت یک فورد  GTهریتیج ادیشن را بررسی کرده است.  

گاراژ لوکس مانی خوشبین

گاراژ او با برخی از جذاب‌ترین ابرخودروها، از جمله بوگاتی شیرون هرمس ادیشن و ناوگانی از مک‌لارن SLR پر شده است. مانی خوشبین پول زیادی را خرج نگهداری از خودروهایش می‌کند. اگر او مرتب با آن‌ها رانندگی کنند این هزینه‌ها بیشتر هم می‌شوند. او در آخرین ویدیوی خود در یوتیوب گفت که هزینه تعویض روغن فورد GT هریتیج ادیشن او به طور غیرمنتظره‌‌ای ۴۳۳ دلار است.

تعویض روغن و فیلتر با روغن معمولی در یک سدان عادی در آمریکا چیزی بین ۳۵ تا ۷۵ دلار هزینه دارد. اگر خودروی شما از روغن‌های ترکیبی استفاده کند، باید مبلغی بین ۶۰ تا ۱۲۰ دلار را برای تعویض روغن آن پرداخت کنید. این مقدار با هزینه تعویض روغن یک نسخه تولید محدود از ابرخودروی فورد GT تفاوت خیلی زیادی ندارد.

مانی خوشبین در مورد هزینه نگهداری این خودرو گفت: «اوه خدای من. هزینه تعویض روغنش ۴۳۳ دلار شد. باورتون میشه؟ در مقایسه با پاگانی که ۶ هزار دلار و بوگاتی که بیست و پنج هزار دلاره.»

بنابراین هزینه نگهداری از فورد  GTنسبت به سایر ابرخودروهای خوشبین کمتر است، از جمله مدل‌های SLR او که برای تعویض روغن هر کدام از آن‌ها باید 4000 دلار پرداخت کند.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجربه مانی خوشبین از هزینه نگهداری فورد GT»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..