تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت هر دستگاه اتوبوس به ۶ میلیارد تومان رسیده است

۱۱:۳۵ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

۸۲۱۱۵۱۱

۱۱:۳۵ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

۸۲۱۱۵۱۱

دانلود PDF

شهردار قم:

دانلود PDF

به نقل از شهرداری قم سید مرتضی سقائیان‌نژاد،شهردار قم گفت: به‌صورت متوسط روزانه ۴۰۰ دستگاه خودروی سواری در قم پلاک‌گذاری می‌شود و در این شرایط هرقدر هم که معبر، خیابان و زیرساخت اضافه شود هرگز نمی‌تواند این حجم از تقاضای حمل‌ونقل شخصی را پاسخگو باشد.

او  با اشاره به کاهش قابل‌ملاحظه حمل‌ونقل عمومی از سفرهای شهری ادامه داد: سهم حمل‌ونقل عمومی قم از سفر‌های شهری از ۱۸ درصد به ۸ درصد رسیده است؛ درحالی‌که طبق برنامه پنجم توسعه کشور استفاده از حمل‌ونقل عمومی هم‌اکنون باید به ۷۰ درصد می‌رسید.

سقائیان‌نژاد در ادامه برخی معضلات توسعه حمل‌ونقل عمومی را مورداشاره قرارداد و گفت: تا پیش‌ از این که قیمت هر دستگاه اتوبوس یک میلیارد تومان بود دولت ۸۲ درصد از قیمت اتوبوس را پرداخت می‌کرد؛ امروز قیمت هر اتوبوس به شش میلیارد تومان رسیده و کمک‌های دولت نیز به‌صورت کلی قطع‌شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت هر دستگاه اتوبوس به ۶ میلیارد تومان رسیده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..