تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریزر ماوس گیمینگ DeathAdder V3 Pro را با سرعت اتصال بی‌سیم چهار برابر نسبت به قبل معرفی کرد

اگر در طول سال‌ها، محصول واحدی شرکت ریزر (Razer) را به‌عنوان یک تولیدکننده‌ی لوازم‌جانبی بازی تعریف کرده‌ باشد، احتمالاً ماوس‌های گیمینگ سری DeathAdder همان محصول هستند. این ماوس‌های گیمینگ ارگونومیک، از سال ۲۰۰۶ روانه‌ی بازار شده‌اند و طبق اعلام این شرکت تا اوایل سال جاری همچنان عنوان پرفروش‌ترین ماوس گیمینگ جهان را دراختیار دارند.

شکل ظاهری DeathAdder V3 Pro جدید به‌گونه‌ای طراحی شده است که برای عملکرد بهتر، ارگونومی بهتری داشته باشد. برخی از جنبه‌های ظاهری چشم‌گیر موجود در جلوی این ماوس اکنون کمتر به‌چشم می‌خورند و منحنی‌هایی که همیشه روی دکمه‌های آن وجود داشت، کاهش یافته‌اند. علاوه‌براین، برای اولین‌بار از دکمه‌های مجزای ماوس بهره می‌برد که آن‌ها را از پوسته‌ی بیرونی جدا می‌کند. تغییرات دیگر این محصول شامل جابه‌جایی دکمه‌ی کناری و لبه‌ی انگشت عمیق‌تر برای کمک به در دست گرفتن بهتر ماوس می‌شود.

ماوس گیمینگ DeathAdder V3 Pro ریزر

تغییرات اعمال‌شده روی DeathAdder V3 Pro درحالی انجام شده که وزن آن نیز نسبت به نسل قبلی حدو ۲۵ درصد کاهش یافته است. ریزر شرکتی که قبلاً از نورپردازی RGB در بسیاری از محصولات خود استفاده می‌کرد، اکنون به‌منظور کاهش وزن ماوس جدید خود، این ویژگی را به محصول جدیدش اضافه نکرده است؛ تغییری که باعث شد وزن نهایی DeathAdder V3 Pro حدود ۶۳ گرم یا در محدوده‌ی ۵۵ گرم تا ۶۵ گرمی باشد. شایان‌ ذکر است که امروزه همه‌ی ماوس‌های گیمینگ پرچم‌دار در محدوده‌ی وزنی مشابه عرضه می‌شوند.

مقاله‌ی مرتبط:

ریزر علاوه‌بر تغییرات ظاهری و ارگونومی ماوس جدید گیمینگ خود، مجموعه‌ای از ترفندها را در دل این محصول اعمال کرده است. DeathAdder V3 Pro اکنون از دانگل بی‌سیم جدید ۴۰۰۰ مگاهرتزی HyperPolling این شرکت پشتیبانی می‌کند که می‌تواند سرعت اتصال را تا چهار برابر افزایش دهد. درمقام مقایسه، اکثر ماوس‌های بی‌سیم با فرکانس ۱۰۰۰ مگاهرتز کار می‌کنند.

دانگل ماوس گیمینگ DeathAdder V3 Pro ریزر

از دیگر تغییرات DeathAdder V3 Pro می‌توان به حسگر نوری جدید Focus Pro 30K اشاره کرد که از ویژگی‌هایی مثل قطع نامتقارن برای تنظیم محدودیت‌های فاصله‌ی بلندتر، پشتیبانی می‌کند. ردیابی هوشمند نیز برای سازگاری بیشتر با ردیابی روی سطوح مختلف در این ماوس ارائه شده است. قابلیت جدید دیگر این محصول Motion Sync نام دارد که گزارش‌های موقعیت ماوس را با فواصل حسی رایانه‌ی شخصی شما مطابقت می‌دهد؛ دقیقاً مانند فناوری‌های همگام‌سازی تطبیقی برای فریم‌های ویدئو که برای نمایش نرم‌تر و روان‌تر محتوای بصری طراحی شده‌ است.

ریزر همچنین سوئیچ‌های DeathAdder V3 Pro را به‌ Optical Gen-3 خود به‌روزرسانی کرده و عمر باتری را نیز تا ۹۰ ساعت افزایش داده است. در مقام مقایسه V2 Pro با عمر باتری ۷۰ ساعته عرضه شد. این ماوس جدید از امروز در فروشگاه اینترنتی ریزر دردسترس خریداران قرار گرفته و به‌زودی در بازارهای مختلف عرضه خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریزر ماوس گیمینگ DeathAdder V3 Pro را با سرعت اتصال بی‌سیم چهار برابر نسبت به قبل معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..