تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غرق شدن یک لنج صیادی در بندر انزلی

حسن یونسی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت ۶:۳۲ صبح روز شنبه شناور صیادی «شوریده ۵۳» طی تماسی مفقود شدن لنج «شوریده ۵۶» را به مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان اعلام کرد.

وی افزود: با بررسی موضوع و پس از دریافت اطلاعاتی تکمیلی از مرکز کنترل و لنج‌های صیادی منطقه و شناسایی محدوده تردد لنج صیادی مفقود شده، شناور «ناجی ۱۴» جهت جستجو به محل اعزام شد.

یونسی اضافه کرد: بعد از حدود یک ساعت و ۳۰ دقیقه عملیات جستجو، محل غرق شدن شناور شناسایی و چهار پرسنل لنج غرق شده در فاصله ۵ مایلی از سواحل حسن رود شهرستان انزلی نجات یافته و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

یکی از خدمه نجات یافته این لنج در بیمارستان شهید بهشتی انزلی بستری شده است.

بیشتر بخوانید:

واژگونی قایق در دریاچه سد کارون ۳؛ یک مفقودی و نجات ١٠ نفر مونسون چگونه می‌تواند حیات‌بخش باشد؟

۲۳۳۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غرق شدن یک لنج صیادی در بندر انزلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..