تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی مدرس دوره مربیگری درجه ۳ اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری

بهروز افضلی بروجنی بعنوان مدرس دوره مربیگری عملی درجه ۳ اسکیت سرعت، به میزبانی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

معرفی مدرس دوره مربیگری درجه ۳ اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری،رئیس هیات اسکیت استان گفت: این دوره روز‌های ۲۵ تا ۲۸ مرداد در شهرکرد برگزار می‌شود.
وحید ضیایی نافچی افزود: بهروز افضلی بروجنی، مربی سطح ۲ بین المللی فدراسیون اسکیت جهانی و مدرس فدراسیون اسکیت کشور است.
وی گفت: افضلی در سالیان اخیر بیش از ۱۰ کتاب را ترجمه و تالیف و با چاپ مقالات علمی متعدد در رشته اسکیت در سطح مربیان کشور دارای رکورد است.

وی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی در گرایش فیزیولوژی ورزشی بوده و قهرمانان بسیاری را در رشته اسکیت معرفی کرده است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی مدرس دوره مربیگری درجه ۳ اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..