تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه شهرستان همچنان در لیست قرمز

سه شهرستان گلستان همچنان در وضع بسیار پرخطر شیوع کرونا و در لیست قرمز قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی شهرستان‌های ترکمن، کلاله و مینودشت هنوز در لیست قرمز و بسیار پرخطر به لحاظ شیوع کرونا قرار دارند.

براساس این گزارش ۱۰ شهرستان دیگر استان نارنجی، یک شهرستان زرد است و هیچ یک از شهرستان‌های گلستان در وضع عادی کرونایی و فهرست آبی نیست.

گرگان، آزادشهر، بندرگز، آق قلا، علی آبادکتول، کردکوی، گالیکش، گرگان، گمیشان، گنبدکاووس و مراوه تپه جز شهرستان‌های پرخطر و نارنجی رنگ هستند.

شهرستان رامیان نیز تنها شهرستان زرد گلستان به لحاظ شیوع کروناست.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان تا روز گذشته ۳۲۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و ۵۹ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان بودند.

سه شهرستان همچنان در لیست قرمز

سه شهرستان همچنان در لیست قرمز

سه شهرستان همچنان در لیست قرمز

سه شهرستان همچنان در لیست قرمز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه شهرستان همچنان در لیست قرمز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..