تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلمان رشدی قادر به تکلم نیست، احتمالا یکی از چشمان خود را از دست بدهد، عصب یک بازوی او آسیب دیده و کبدش هم چاقو خورده / رشدی اکنون زیر دستگاه تنفس مصنوعی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اندرو وایلی، مدیر برنامه‌های سلمان رشدی می‌گوید «خبرهای خوبی ندارد» چون این نویسنده شناخته شده زیر دستگاه تنفس مصنوعی است و قادر به تکلم نیست.»

به گزارش «انتخاب» به نقل از بی بی ی، بر اساس بیانیه آقای وایلی انتظار می‌رود که رشدی یکی از چشمان خود را از دست بدهد، عصب یک بازوی او آسیب دیده و کبدش چاقو خورده و آسیب دیده است.

پلیس هنوز انگیزه حمله و یا اتهام رسمی ضارب در این حمله را مشخص نکرده و در تلاش برای کسب حکم بازرسی کوله پشتی و تجهیزات الکترونیکی است که در محل حمله پیدا شده است.

سلمان رشدی، نویسنده ۷۵ ساله کتاب آیات شیطانی لحظاتی قبل از شروع سخنرانی اش در موسسه‌ای در شهر شاتاکووا در غرب ایالت نیویورک، مورد حمله قرار گرفت.

پلیس می‌گوید هادی مطر، مظنون دستگیر شده، مانند هر شرکت ‌کننده دیگری به محل سخنرانی رفته و مجوز ورود گرفته بود.

به گفته پلیس مظنون روی صحنه پریده و دست‌کم یک بار به گردن و شکم سلمان رشدی، حمله کرده است.‍

رشدی بعد از انتقال به بیمارستان جراحی شده و در حال حاضر زیر دستگاه تنفس مصنوعی است.

یک ویدیو که بر روی اینترنت منتشر شده لحظه هجوم مردم به صحنه در پی حمله به آقای رشدی را نشان می‌دهد و به گفته پلیس پزشکی که در میان جمعیت بوده به کمک این نویسنده آمده است.

یک شاهد عینی گفته است رشدی بلافاصله بعد از حمله زنده بوده و مردم می‌گفتند «نبض دارد! نبض دارد».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلمان رشدی قادر به تکلم نیست، احتمالا یکی از چشمان خود را از دست بدهد، عصب یک بازوی او آسیب دیده و کبدش هم چاقو خورده / رشدی اکنون زیر دستگاه تنفس مصنوعی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..