تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باخت ساپینتو به مورایس تیتر روزنامه‌های پرتغال

نشریات معتبر پرتغالی به جدال مورایس با ساپینتو دو چهره معروف کشورشان در لیگ ایران پرداختند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم استقلال روز گذشته در بازی افتتاحیه فصل جدید لیگ برتر ایران به مصاف سپاهان رفت و در خانه با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

در همین رابطه به دلیل تقابل مورایس و ساپینتو روی نیمکت سپاهان و استقلال در لیگ ایران نشریات معتبر ورزشی پرتغال به این دیدار جذاب میان مربیان پرتغالی پرداختند.

شکست ساپینتو مقابل مورایس تیتر روزنامه‌های پرتغال

نشریه «آبولا» در این زمینه نوشت: مورایس در آغاز ماجراجویی اش در لیگ ایران موفق شد با سپاهان قهرمان ایران یعنی استقلال را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. نکته جالب این است که مورایس هموطنش ساپینتو را شکست داد.

نشریه «رکورد» هم در این زمینه، نوشت: ژوزه مورایس در آغاز لیگ برتر ایران موفق شد ساپینتو را شکست دهد. سپاهان در شروع لیگ فصل 2022/23 ایران با نتیجه دو بر صفر مقابل استقلال مدافع عنوان قهرمانی پیروز شد.

نشریه «اوجوگو» هم به این بازی پرداخت و نوشت: ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان در آغاز دور جدید لیگ برتر ایران، هموطنش ریکاردو ساپینتو را با قهرمان ایران یعنی استقلال با نتیجه دو بر صفر شکست داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باخت ساپینتو به مورایس تیتر روزنامه‌های پرتغال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..